En iiiiskald morgen

Fikk meg et lite sjokk i dag når jeg åpnet ytterdøra, kan vel si at det var et “kuldesjokK” bokstavelig talt ! Synes det var litt trist, for det gikk virkelig opp for meg at nå er vinteren her, på nytt..  heldigvis blir det vår aller siste, eller.. MIN siste, siden vi flytter til Kristiansand om rundt 8 måneder. Dette er jo egentlig Nathaniel sin første vinter, han ble jo født rett før julaften, så han var jo bare bitteliten i fjor. 

 

Var suuperglad for at jeg hadde nye varme klær til han, ellers vet jeg ikke hva jeg hadde gjort ! Var ekstremt kaldt i dag.. æsj. Leverte hvertfall lillegullet i barnehagen i 9 tiden, så var jeg litt der sammens med han og pratet med barnehagetantene, som sa at de trengte vikarer i barnehagen. Så etter å ha levert mini gikk jeg å hentet en sånn politiattest, som jeg skal dra å få fyllt ut imorgen. Så kanskje jeg begynner som tilkallingsvakt der, det hadde vært veldig greit egentlig.. det er jo bare 2-3 min unna her jeg bor !  

Nå har jeg nettop ryddet opp litt her, og sitter godt plantet i sofaen med shakeren og MATTEBOKA..  jepp, dere leste riktig .. matteboka  ! Jeg har bestemt meg for å klare dette jeg, fikk jo et lite spark i ræva i går så 😉 

Og når vi snakker om shakere.. jeg kommer forresten til å blogge en del om NOKA nå framover. Vi har nemlig inngått et samarbeid, så dette blir spennende ! Det er ikke spesielt for å gå ned i vekt, men heller for å opprettholde et sunt kosthold, de inneholder jo alle næringsstoffer man trenger så ! 

Men nå skal matteboka få mere oppmerksomhet, ikke bloggen ! Så da blogges vi nok om ikke så lenge!

Smask smask ;- * 

 

12 kommentarer

Siste innlegg