Fredag, og date dag !

God kveld alle mine kjære lesere ! I dag har vi hatt det skikkelig koselig, har nemlig hatt Taco date med Lill Hege og lille prinsessa hennes, Celine ! Lill Hege har jo også en liten gutt på to, men han ble med faren, og det var jo egentlig litt deilig for henne, Ser opp til henne som klarer å ta seg av TO små..   jeg synes det er tøft nok med en jeg, hihi ! 

Vi spiste da taco og bare pratet shit, veldig koselig da jeg ikke får sett henne så altfor ofte ! Og så flytter hun jo nå til Mandal om 12 dager. Heldigvis flytter jo vi til Kristiansand om bare 8 måneder, så da får vi nok catcha opp tenker jeg ! De dro herfra i 7 tiden, da Celine begynte å bli ganske så grinete. Nathaniel også, han er jo som oftest dau sliten etter dagene i barnehagen ! Tror han får kjørt seg ordentlig der borte, han er ikke akkurat et fang-barn for å si det sånn… nei, han skal utforske alt mellom himmel og jord ! 

Her er da vår date middag : 

Taco var helt fantastisk godt ! Ubeskrivelig yummy in my tummy ! Leenge siden sist jeg har spist det nå, og det er kanskje likegreit.. er jo ikke akkurat det sunneste man kan finne på å stappe i munnen, bortsett fra alle grønnsakene da. 

Ellers, Nathaniel har nå vært i barnehagen, og jeg har bare styrt her hjemme før vi fikk besøk. Var også en tur til legen med han på grunn av den stygge hosten han har slitt med i masse uker nå, så da fikk han astmamedisin. Om den har virkning så er det mulig at han har astma, han har det jo på begge sider av familien så… men det får vi krysse fingrene for at han ikke har ! Og en annen ting, i dag ( i går siden kl er over midnatt) var det akkurat 10 måneder siden jeg lå på Hammerfest sykehus og nettop hadde fått verdens vakreste sønn. Om to måneder skal vi feire ettårsdag…  livet smiler til oss <3 

Kommer nok med en 10måneders oppdatering for Nathaniel imorgen, for nå er det aalt for seint. Nå er det full avslappning og date med sofaen som står på planen videre for denne fredagskvelden ! Ha en stålende helg alle mine fantastiske lesere, så blogges vi snart :- *

12 kommentarer

Siste innlegg