Over gjennomsnittet slapp søndag

I dag har vi ikke gjort så mye, vært hjemme og sløvet og Nathaniel har vært i idrettshallen en liten tur og sett på kamper og jeg fikk sove litt lengere. Luksus !! Såem, ja det er egentlig ikke så mye å si. Har ikke noe spesielt jeg føler for å dele med hele verden atm , heheheh 🙂 

Kan heller legge med litt bilder fra helgen: 

 

Ikke ofte jeg legger ut bilde av meg selv uten extensions ( da jeg omtrent bruker det heletiden) men her har dere altså det ! Ser også ut som jeg kveler Nathaniel på bildet, noe jeg selvfølgelig ikke gjør.. han var bare litt snurt der og da ! 😉 

Dra mamman sin i nesa, det er gøy det ! 

Ellers har vi ikke gjort så mye, har bare tatt det helt med ro ! Kosemosehelg 🙂 Nå holder jeg forresten på å lage videoblogg med svar på spørsmålene til dere ! Så følg med på bloggen nå straks , hæhæ ! Så med det tror jeg bare vi avslutter. Dette ble et utrolig kort innlegg, men slik blir det bare avogtil !

Har dere hatt en fin helg ? Hva har dere gjort ? Blogges :- * 

 

10 kommentarer

Siste innlegg