Hjertegullet mitt ! (Bildedryss)

Tenkte kanskje jeg kunne ha en liten bildedryss av Nathaniel fra dagen i dag ! Tar jo sikkert hundremillioner bilder av han hver dag, men det er jo kun et fåtall av de som ender på bloggen ! Så her har dere masse bilder av verdens fineste, skjønneste og mest perfekte lille gutt ! Er han ikke bare helt nydelig ? Guten i mitt liv <3 

Slå vaskemaskin litt med skjea.. 

Åi, mamma.. den går jo rundt ! 

Å spise mandarin ( med skallet på) var kanskje litt i sureste laget..  DEN grimasa ! Haha <3 

Sååå glad for å få av seg bodyen ! Herlige herlige skatten min ! <3 

Rett og slett bare herlig :- * 

Verdens fineste <3 

Vise alle tennern til mamman sin 🙂 

Hihi <3

Gladgutt ! 

<3

Gliiiise ! Han er bare så skjønn, blir så utrolig glad inni meg når han gliser sånn som dette.. rett og slett bare verdens beste følelse ! Å være mamma til denne lille gutten, det er ubeskrivelig herlig. Alle mødre sier det nok om sine egne barn, men jeg har virkelig verdens vakreste baby !

Verdens aller fineste Nathaniel Chrisander <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg