En litt for sen middag ?

I dag er jeg så trøtt, så dere får desverre bare bilde med øynene mine lukket ! Høøøhø ! Leppestiften jeg har på meg er forresten den samme som i den nye headeren min, og samme som jeg nevnte på videobloggen i går. Den heter Jellykiss i fargen Ballerina, og er fra IsaDora .. kjempefin ! Elsker den , og bruker den hver dag. 

I dag fikk mini middagsglass, var så trøtt og sliten så orket ikke lage noe ordentlig til middag… så da måtte jeg “lage” meg selv kjapp middag i ste. Ble noe så enkelt og godt som fiskepinner og salat til ! Nam nam, og ikke så værst sunt heller ! Eller hva sier dere ? 😉 



Det ser kanskje ikke så godt ut, men det skal jeg love dere at det var det ! Spesielt siden jeg kun har drukket shakes i dag. Man blir jo ikke ordentlig mett av det lissom :p Og det som kanskje ikke var fullt så sunt her, det er jo rømmen … men litt usunn MÅ man jo være !? 

Og når vi snakker om middager, så vet jeg at jeg fikk en kjempefin kommentar om jeg kunne legge ut oppskrifter på det jeg bruker å lage til middag til meg og Nathaniel. Det kan jeg absolutt gjøre ! Skal få laget innlegg om det om ikke så lenge. Hvis det er noe mere dere vil jeg skal skrive om, så bare hyl ut, for all del ! 🙂 Meen, nå er det litt sofasløving og så bærer det rett i seng for ho mor ! Ha en fin kveld videre alle mine bloggfans <3

Hva har dere spist til middag i dag ? Blogges :- * 

 

16 kommentarer
    1. Du e klar over at fiskepinna e kanskje nåkka av den mest usunne fisken? :p Pappa lærte mæ d å etter d har æ fått stygga på d xD

    2. Fiskepinner er godt det, og det der ser da skikkelig herlig ut. Ha ikke dårlig samvittighet for den porsjonen. Værre med meg, som bruker å lage meg skikkelig mat hver dag…FROSSEN PIZZA…. Usj…den legger seg som en klump i magen. Heldigvis sjelden jeg spiser pizza. Håper du har hatt en god natt, tørner inn altfor seint her 🙂
      Liker bloggen din jeg, fordi den er ikke så altfor “rosa”, sånn passe – slik at en gammel dame også kan like den 🙂 Digga leppestiften…

    3. Litt usunt er bare sunt:-) kan ikke bare være sunn;-) fiskepinner er godt og garantert sunnere enn kebab=D

    4. vonhippie: Ja, det er kjempe godt ! Hehee, frossen pizza kan være godt det også en gang iblandt… særlig som dagen derpå mat., hehe 😀

      Ha en kjempefin natt du også ! Så utrolig koselig å høre 🙂

    5. Trodde selv fiskepinner ikke var noe bra. Men da jeg fant noen tester på nettet inneholdt noen typer 60-70% fisk, og inneholdt lite fett 🙂 Forresten er nathaniel kjempe søt, gleder meg til å se dere på TV 🙂

    6. Kommer jo an på hvilken type fiskepinner man bruker… De dyre inneholder ofte mere fisk enn de billige. En kjapp titt på pakken kan være til hjelp her.
      Selvfølgelig ville jo det beste vært å spist ren fisk (torsk, sei, laks, ørret osv.), men om man spiser lite fisk til vanlig er fiskepinner et godt alternativ til å få i seg fisk.
      Om man ikke er så glad i ren fisk (filet o.l) kan man også prøve fiskekaker, fiskeboller, fiskegrateng.. Om man ikke bare tar det billigste, men faktisk tar seg tid til å lese på pakken kan man ta et klokt valg 🙂

    7. Frøken frøken, anbefalle ikke å kun drikke shakes fram mot en så sein middag. Å bruke shakes på den måten ødelegg forbrenninga di, da kroppen går i “sult-modus” hele dagen. Anbefalle heller å bytte ut ett og anna måltid med en shake, evt bruke dem som mellom måltid 🙂 For å bruke dem på den måten du gjør nu, så risikere du å gå ned i vekt – for så å gå opp det dobbelte. Risky greier som absolutt ikke e bra for kroppen og forbrenninga 😮

    8. Kine den tøffe: Takk for tips ! Spiser jo normalt sett flere vanlige måltider per dag, men den dagen ble det bare ikke. Tror det går fint med en dag da, hehe 🙂

      Men skjønner poenget ditt !Absolutt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg