Ny header + alle headerne jeg har hatt helt siden jeg begynte å blogge !

I natt har Jon Blund glemt å komme å drysse søvnstøv over meg, så da kan jeg jo likegodt hive inn et innleg om min nye header, og alle mine headere opp gjennom min blogg karriere ! 

Som dere sikkert har sett,dere som har vært innom her de siste par timene, så har jeg fått meg ny header ! Denne har jeg faktisk laget selv, og ble utrolig fornøyd i forhold til at jeg suger balle i bloggdesign ! Er som oftest ikke jeg selv som ordner designet mitt, men andre som kan det. I går fikk jeg kjempefin header av en leser, men den var litt for liten + at designet mitt er jo rosa, så selv om den var kjempefinpasset den ikke helt inn. Dere kan se bilde av den nederst 🙂 Men her kommer headerne jeg har hatt, fra første til siste : 

 

 

 

l

 

 

Det var denne siste headeren som Nathalie(link), en leser,lagde til meg og som jeg brukte bittelitt før jeg byttet til den jeg har nå. Kjempekoselig gjort må jeg si ! Synes dere burde gå inn å ta dere en titt, og grunnen til at jeg linket bloggen hennes er fordi hun er kjempeflink til å kommentere på bloggen min, masse fine kommentarer ! Får ofte spørsmål på mail om jeg ikke kan lage innlegg / linke forskjellige blogger, personer osv på min blogg sånn at de kan bli mere kjent. Og da skal jeg ærlig inrømme at jeg blir litt snurt ! Dette er min blogg om mitt liv, ikke noen reklameblogg. Jeg reklamerer jo for produkter og sånt, men det gjør jeg jo ikke gratis. Det er en stor forskjell !  Og det håper jeg de som spør om reklamering skjønner veldig godt. hahaha, hormonell much  ! Men uansett…  Den headeren som jeg har nå passer nok bedre til det designet jeg har, i tilegg til at den er i samme størrelse som designet ( snart, designet er under litt oppussing for tiden , derfor er det litt kaos)  
Dette er altså ikke alle headerene jeg har hatt da, men alle jeg klarte å finne. Så hvis noen har flere headere jeg har brukt, så hadde det vært fint om dere kunne sende. Morsomt å se tilbake på synes jeg ! Og for de som nå lurer på hvem i alle dager Milian Matheo er, så er det faktisk Nathaniel. Det vet de som har fulgt bloggen min en stund. For Nathaniel har ikke alltid hetet Nathaniel Chrisander, på slutten av svangerskapet, bare et par uker før termin, ombestemte jeg meg for navnevalget, og ble helt forelsket i både Nathaniel og Chrisander. Jeg synes først at det ikke var en særlig bra navne sammensetning, men etter å ha stått i timesvis i dusjen å tenkt på navnet, kom jeg fram til at jeg bare måtte kalle sønnen min det ! Og det har jeg aldri angret et sekund på 🙂 
Nå sporet jeg litt ut da,men måtte bare forklare hvorfor det står “Rannveig – Med lille Milian Matheo i magen” på en av headerne over ! Det er altså Nathaniel, hehe 😀 
Hvilken synes dere var finest av alle headerne over ? 
23 kommentarer

Siste innlegg