Fine minner !

Som jeg sa her om dagen, så satt jeg å så på bilder på mamma sin pc her om dagen da vi var på besøk hos henne. Og se hva jeg fant der !


Bilder fra rundt en måned før Nathaniel kom til verden..  og fineste lille Cocopus, hahahha… se hvordan hun ligger ! Hun var en utrolig fin katt, og det var ikke uvanlig å finne henne i slike posisjoner som over her. har aldri hatt en katt som var så ” menneskelig” som henne ! Gud så skjønn… savner henne <3 

Tenkte kanskje å få meg en ny liten pusikatt, men det blir nok ikke før vi har flyttet til Kristiansand det.. Er heldigvis ikke lenge til nå, kun 8 mnd 🙂 

Har du /har du hatt en pusikatt ? 🙂 

4 kommentarer
    1. Nydelige og morsomme bilder 🙂 Jada, har en katt..Johannes. Han blir 20 år 4. april 2013 <3 Han er like frisk, men holder seg frivillig inne om vinteren 🙂

    2. Har en nusselig pusegutt som heter smørbukk som lille gutten min forguder 🙂 kjempe søt pus på bildet <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg