Nathaniels outfit 25.10,12

Skal begynne å legge ut outfitsbilder litt oftere nå framover, så her kommer det dagens outfit av Nathaniel Chrisander! Han er jo i barnehagen, så er begrenset hvor mye fancy stasj jeg kan ha på han. Blir som oftest noe enkelt som er lett å ta av og på, og lett å bevege seg i. 

Søtnos ! Her har han på seg skjorte fra BareBarn, strømpebukse og body fra H&M. Siden han er i barnegagen og det er mye aktivitet, så liker jeg ikke å ha på han stive dongeribukser. Da er det bedre med bare strømpebukser og evt. joggebukse over. 

//Merinoulldress fra Joha, til kr 599

Det var en litt sliten og sur gutt etter å ha fått på seg uteklærne. Nathaniel hater å bli kledd på, og blir ganske så grinete med en gang. Heldigvis er det lettere enn lettest å få han blid igjen ! Bare se på bildet over, her er han glad igjen … 🙂 

7 kommentarer
    1. Kjempesøt i skjorte da:) Skjønner godt at han hater å bli kledd på, mye lettere om sommeren da man slipper alt dette utetøyet:)

    2. Først og fremst må jeg bare si at jeg syns du er kjempe teit. Men jeg har litt sansen for deg likevell! Tviler ikke et sekund på at du er en god og kul mor, og liker måten du ikke tar deg nær av ting på. Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg