Min ønskeliste til jul !

Siden så mange gjør det samme, så tenkte jeg å legge ut alt hva jeg ønsker meg til jul. Og jeg skal love dere, jeg har hverken ikke billige eller få ønsker.. :p Tingene nedenfor er bare de jeg kommer på i farta, er nok myyye mere jeg ønsker meg enn det jeg har bilde av her ! Vi får bare håpe julenissen er snill med meg i år 🙂

1. Kitchen Aid kjøkkenmaskin i rosa, tror den koster rundt 6-7 000

2.iPhone 5, litt usikker på prisen, men hvertfall jævla dyr !

3.Neglelakker i alle merker og farger, men har veldig lyst på Deborah Lippmann !

4.Ka’oir leppestift, med glitter ! 

5. Rosa skål ( og egentlig det meste annet av kjøkkenutstyr) 

7.Penger

8. Kjole fra Bubbleroom ! Åh, så nydelig den var .Skalha ! Kosta rundt 2500

9. En mann ! Satser på at han er gratis og like fin som han på bildet ! 

10. Pynteputer, får aldri nok

11. Sånn støvsuger uten ledning. Smart for meg, som må plukke opp mat fra gulvet 10 ganger om dagen

Sist, men aldeles ikke minst, silikoon ! Åh.. skal hvertfall ha ! 

1. Kjole fra Bubbleroom

2. En villa, med basseng 

3. En bil, BMW nærmere bestemt ! 

4. Dolce Gusto kaffemaskin i hvit farge

5. Lysekrone til villaen min, det skal helst være swarowskikrystaller på den

6. Deksel til iPhone i swarowski krystaller, fra Mirabling til 4500 ca. 

6. Macbook !

7. Sånn greie til å ha under pcn, og den var billig i tilegg 😀 150 kr eller noe ! 

8. Rosa kandelaber ! Husker ikke hvor jeg fant den nå, men det var på en eller annen interiørnettbutikk og den kostet rundt 800 kr 🙂 

 

Materalistisk, JEG ?! Haha,huff.. jeg passer virkelig ikke til å være fattig ! Eller rettere sagt, jeg passer ikke til å ikke være millionær 😉

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg