Nattblogging, igjen !

Vet ikke hva det er med meg, men har bare vært så sykt trøtt i det siste og sloknet samtidig som jeg har lagt Nathaniel. Dette fører jo såklart til at jeg må stå opp midt på natta, for som jeg tidligere sa, etter jeg fikk Nathaniel og vente meg til å ikke få mere enn 2-3-4-5 timers søvn, så klarer jeg aldri å sove lengere enn det i strekk. Da må jeg opp å spise eller gjøre noe en stund for å sove videre. Så nå er jeg egentlig oppe bare for å være oppe, har nettop pratet i tlf en god stund, så dette innlegget kommer ut noen timer senere enn det egentlig skulle, og nå må jeg egentlig bare hoppe i seng igjen og få resten av søvnen min… hehe ! 🙂 

Så siden dette blir et meget kort blogginnlegg så legger jeg heller ut litt bilder fra min og Nathaniel sin søndag <3 


Hva har dere gjort i helga ? 🙂

Vi har koset oss masse ! Gleder meg allerede til neste helg, selv om den muligens blir ganske så travel i og med at jeg skal gå moteshow osv.. men det får vi ta som det kommer, bare håper jeg får fikset barnevakt til Nathaniel. Men jeg har jo verdens snilleste mamma og bestemor til gullet mitt, så hun passer han nok mere enn gjerne.

Nå er det senga for alle penga på ho mor ! Må få litt skjønnhetssøvn så jeg ikke ser ut som en junkie imorgen ! God natt alle mine fantastiske lesere ! Sovgodt ! Blogges :- * 

19 kommentarer
    1. Har du lammeskinn i dusjen? Eller nåt ant mykt? :p bruke håndduk sjøl når babyen e med, men skulle gjerne brukt nåt ant :/

    2. Du er så sykt latterlig Rannveig, du tror du kan gjøre hva du vil siden du er jo bare så “deilig”, og for og ikke snakke om den dansevideoen du la ut, gud jeg hadde vært flau om jeg hadde vært sønnen din! Tenk om noen år, når han begynner på barneskolen og forhåpentligvis kommer nok de andre til og se den videoen, og i den alderen er de fleste små barn flau over mye rart, bare tenk på de vågale bildene du legger ut. du legger de ut for og bli lagt merke til av guttene og få masse kommanterer og likes. Dette vil og få konsekvenser for deg senere i livet, når du bare går og tenker YOLO fordi du er 19, syns du skulle venta en god stund til før du hadde blitt mamma så du selv kan vokse opp litt. en voksen og ansvarlig person ville ikke gjort som deg, en voksen person går heller ikke rundt og tenker “yolo” når de legge ut bilder eller videoer. Tenk litt på sønnen din, han kommer til og få igjen for at du har lagt ut løse bilder av deg selv. Du er helt på jordet. Og ikke kom her og si at “åh herregud, det koke sjalusi av dæ” for sånn er det faktisk ikke, folk prøver og få deg til og innse. Ja jeg kan godt innrømme at jeg er din hater, fordi du er fortsatt en liten 16 åring i hodet. og en voksen person som vet hvem man selv er går heller ikke og snakker dritt om andre bak ryggen dems. Du er sikkert en god mor for sønnen din, men tenk over hva du velger og legge ut. og voks opp værsåsnill. Jeg er 24 år og har en datter og jeg ville aldri latt henne se sånne bilder av meg. tenk om moren DIN hadde lagt ut sånne bilder som deg?

    3. Lene: Ingen vits i å prøve å “banke vett” inn i hodet på denne dama, hun bryr seg DESSVERRE ikke om hva man sier til henne. Det er bare å finne seg andre blogger å lese fordi denne bloggen begynner å bli ille. I hvert eneste innlegg hun legger ut så legger hun til bilder av seg selv i bare BH-en, til og med i innlegg der hun har bilder av Nathaniel så mikser hun det med halvnakenbilder av seg selv!!

    4. Helt enig med dere over her. Rannveig er latterlig rett og slett. Synes synd på nathaniel som kommer til å få slengt dette etter deg av gutta i klassen. Og rannveig, nathaniel kommer IKKE til å bli stolt over mammaen sin. Og det er heller INGEN som er sjalu på deg. Time to face it.

    5. mathilde: skikkelig krise at dusjen er rotete altså:P
      og til anonym: hvem i all verden bruker lammeskinn i dusjen?:P
      med mindre man skal vaske det da så klart:p

    6. Lene ellefsen: at du er så mye som 24 år, OG har en datter, og ser deg nødt til å kommentere på et blogginnlegg at du hater rannveig.. det er bare skremmende. håper ikke du fører de holdningene videre til din egen datter.
      …og nå kommer du sikkert til å klikke i vinkel og si “du aner ingenting om hvordan jeg oppdrar min datter bla bla bla”.
      blir flau av sånne som deg.. plager bloggen deg så slutt å gå inn da vel. idiot.

    7. Blir kvalm av å lese all dritten folk skriver til deg Rannveig! Stå på!!! Og de som sier at INGEN er misunnelig på deg, så kan jeg bekrefte det at jeg er utrolig misunnelig på deg som har den kroppen etter å ha bært på din sønn i 9 mnd! Synes nesten du skal legge ut bilder av deg kliss naken, for du har faktisk kropp til det! Hadde vært mer flau over moren min hvis jeg hadde sett hvordan en mor kan kommentere så mye dritt til andre over Internett, enn å vise fram en fantastisk, sunn og voksen kropp! Og til dere som kommenterer dritt! SKJERP DERE! Hvis dere synes Rannveig er så forferdelig så skjønner jeg faktisk ikke hvorfor dere gidder å lese bloggen engang. Sier seg selv at dere er misunnelige. Er sikker på at typen deres hadde valgt Rannnveig fremfor dere. Høres ut som flodhester og møkkakjerringer hele gjengen:) Synes også det er utrolig morsomt at ingen av dere har blogg. Feiginger! Takk for meg!

    8. Kjære anonym, æ spurte nettopp FORDI det hadde vært rart, men det ser jo ut som det. E ikke så mye gult som samtidig ser mykt ut. Og gult gulv ser det ikke ut som.

    9. Ine: Tror ikke det er så mange som er sjalu på Rannveig. Det er nok heller mange som er sjokkert over henne og oppførselen hennes!!

    10. Sånn helt seriøst. Dere her over har ALT for mye fritid som dag inn, dag ut sitter her inne og kommenterer alt Rannveig blogger om. Jeg får ikke meg selv til og forstå at noen av dere i det hele tatt gidder. Spesielt ikke når Rannveig gir fullstendig blaffen i det dere skriver. Og takk Gud for det. Rannveig er ei oppegående jente som selv kan reflektere over de valgene hun tar. Selv om de valgene ikke ganger dere, så betyr det ikke automatisk at deres “syns og mene” er så mye større enn alle andres. Husk det, hadde Rannveig vært ei så forferdelig og grusom mor som dere påstår hun er, ja, da hadde hun ikke hatt omsorgen for et barn. Men det har hun, og det er bevis nok for hele verden at alle deres påstander bare er vrøvvel.
      En annen ting som irriterer meg grenseløst er at dere tenker så helvetes svart hvitt på ALT. Spesielt dette med bildene hun legger ut, at det kommer til å skade ungen når han blir stor osv. Det kan faktisk gå i flere retninger. Ungen kan også bli en tolerant unge som har respekt for at alle er forskjellige, og at det å vise kropp, hud eller litt former ikke er noe galt. Og ikke minst; han lærer at han ikke skal bli en bedrevitende dritunge som dere, som kontinuerlig hakker ned på en person.
      Skjerp dere, sånn seriøst.

    11. FOLK E FORSKJELLIG! å godt e det, eller ka?! Bare TRU kordan verden hadde vært hvis alle hadde vært som dokker trangsynte kjærringan som sitt å kommentere her. Å JA, dokker e virkelig nån kjærringer som sitt å bruke tid å energi på å rakke ned på en person fordi ho/han tar andre valg i livet enn ka du hadde gjort.
      Fuck janteloven sir æ å, det e bare BRA at Rannveig e stolt over sæ skjøl, sønn sin å hele pakka! Alle skal være stolt over sæ skjøl. Bortsett fra dokker kjærringan som sitt her å kommentere mannshit for det e ikke nokka å være stolt av…
      JA, ho Rannveig skrive provoseranese teksta, å legge ut bilda ikke alle ville valgt å legge ut. Men ka det har me dæ å gjøre?! Mind your own buisniss.
      Å også, har dokker ikke nokka snilt å si så holde dokker for fan kjæft. Håpe ikke ongan dokkers tar etter dokker i væremåte å i nettvett..
      Æ tror faktisk æ hadde vært stolt over ho mamma hvis ho hadde lagt ut ligg vågale bilda, for ho har jobba sæ til en kropp som fortjene å bli vist fram. Å uansett, hud e hud?! Dusje du me klær på eller? siden det e så mye hysteria om hud å lite klær. E nu ikke akkurat tabu å springe rundt i bikini å sånt e det det ?! nei nemlig. “I bet you´re naked under all those clothes, you slut.”
      SKJERPINGS FOLKENS. La folk være folk å legg den lange pinnochio næsa dokkers opp i nokka dokker faktisk har nå me å gjøre istedefor.
      Takk for mæ 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg