Nathaniel Chrisander’s outfit 08.11.12

Leverte Nathaniel kjempesent i barnehagen i dag, så han får bare vært der i noen få timer. Han slo nemlig på stortromma å sov en kjempelang lur før han dro i barnehagen i dag. Tror det kan ha sammenheng med at han ikke ville sove før jeg kom hjem i går kveld. Nå er han hvertfall der, og jeg skal ta meg en powernap å shine litt og lage middag før jeg i dag igjen skal på øving kl 5. Er sykt sliten om dagen, så gleder meg faktisk kjempemye til fredag. Da skal jeg nemlig ha min første natt alene. Har aldri hatt barnevakt før utenom de få gangene jeg har dratt ut å drokket eller noe sånt… å da er man jo uansett like sliten hvis ikke mere sliten, når ungen kommer tilbake igjen. Men denne gangen skal jeg virkelig ladde opp, alkohol kan kysse meg bak.. skal bli så godt å sove en hel natt ! 🙂  Nathaniel vokner jo 1-2, avogtil hele 3 ganger, om nettene, så å sove en hel natt er noe jeg virkelig har til gode ! Heldig er dere som har barn som sover hele natten igjennom fra fødselen av, det sier jeg bare :p 

Mitt outfit akkurat nå tror jeg ikke verden har godt av å se, så her får dere Nathaniel’s outfit idag 

Olebrum genser og bukse fra H&M, vanlig hvit body fra Cubus og I love Mum smokk frs H&M

Ha en fin dag alle sammen !  Kanskje dere hører fra meg senere om jeg orker.

Blogges i alle fall :- *

12 kommentarer

Siste innlegg