Dagen før dagen !

Dette blir et kjempe kort blogginnlegg, for jeg skal nemlig gå å få skjønnhetssøvnen min for en gangs skyld ! Har som alle andre dager denne uken vært å øvd på catwalk gange og slikt, og imorgen er dagen er dagen vi alle skal vise fram hva vi har lært. Gleder meg kjempe masse, men skal ærlig inrømme at nervene, de er der. Tenker det blir samme når Unge Mødre skal på skjermene, er ikke NOE nervøs nå, men dagen før og samme dagen kommer jeg nok til å sitte med en pute forran ansiktet.. hahahah ! Neida. Men joda ! Dette moteshowet burde jeg jo klare kjempefint, det er jo småtteri i forhold til hva jeg snart skal være med på, og vises på alle TV skjermer i hele Norges land ! 

Neei, nå skal jeg avslute her å hoppe i dusjen før det er rett i seng ! Og så må jeg bare si at det er helt sykt av folk som utnytter muligheten til å skrive dritt på den videoen jeg la ut i går, da dette er noe jeg faktisk er ganske usikker på og ikke trenger masse drittkasting angående det, men heller oppbacking 🙂 Så velger å høre på de som roser, og ikke riser ! Hehe 😉 

Den med masse farger ( rosa, hvit,grønn,svart med hvite prikker, og oransje) med rosa sløyfe skal jeg gå med, og den svarte fotside halterneck kjolen. 

Vintage VS Retro, som er det kleskolleksjonen heter.

Etter moteshowet blir det feiring med Champis, og det gleder jo såklart mamma Rannveig seg til ! Weee 😀 

Og så må vi så klart ha et bilde av meg selv fra i dag !  

Ha en fin natt og sov godt alle mine fantastiske lesere ! Så blogges vi kaaanskje imorgen , eventuelt søndag om jeg ikke får tid :- *

Og kom å se på moteshow for dere som bor i Alta.. !!! 🙂

31 kommentarer
    1. Æ syns du burde ta til dæi den kritikken du fikk på forrige innlegg, for der får du faktisk masse gode tips til hvordan du kan gjøre ting bedre! Alle e ikke ute etter å ta deg, tror bare de vil komme med tips, å det burde du heller være takknemlig for. Det e en kunst å se sine egne “feil” å utnytte de å gjøre det om til noe bra og noe du lærer av! Du e forresten flott rannveig, og moteshowet går nok bra uansett om du tar til deg kritikken fra forrige innlegg eller ikke. Lykke til!!:) du e ei tøff jenta

    2. May Helen: Joda, helt enig der ! Men når noen kommer å sier at jeg ser ut som en bodybuilder, eller at det bare ser teit ut når jeg går, det kaller jeg overhodet ikke konstruktiv kritikk ! Det er jo drittslenging, og det var disse type kommentarene jeg siktet til. Ikke de som faktisk var saklige :- )

      Tusen takk for det du !

    3. Du skriv jo dine grusomme meninger om folk på bloggen, så koffer skal ikke folk få gjøre det samme mot dæ? Du gir jo utrykk for at du hate alt å alle, så kanskje det kommer i retur? 🙁 Virker som du har havna i en ond sirkel..

    4. Hei! Lurer på hvor mye det koster å komme på moteshowet? 🙂
      Kommer nok til å gå helt supert! Håper det kommer bilder av det på bloggen! 😀

    5. Og så må jeg bare si at det er helt sykt av folk som utnytter muligheten til å skrive dritt på den videoen jeg la ut i går, da dette er noe jeg faktisk er ganske usikker på og ikke trenger masse drittkasting angående det, men heller oppbacking 🙂
      HAHA. Åh du e så komisk. Men å komme med tidenes styggeste kommentar til ei som ligg på sykehus med svangerskapsforgiftning e heeelt greit? Det e faktisk litt mer alvorlig enn du på høye hæla. Ta i bruk de få hjernecellan du har så kanskje du slutte å dumme deg så sykt ut

    6. Helt enig med deg kl 11:03 her oppe. Hun er ikke riktig sann den dama her. Kommer med tidenes mest ondskapsfulle kommentar til en som ligger på sykehus med svangerskapsforgiftning, men når hun selv får kritikk for sin gange på “høye hæla” blir hun så såra og lei seg og skriver at hun trenger oppbacking. Du trenger hjelp Rannveig, oppsøk psykolog. Og dette er ikke vondt ment, prøver bare å gi deg et meget godt råd da du umulig kan ha det godt med deg selv.

    7. This is a good example on that ?Freedom of speech does not protect you from the consequences of saying stupid shit.?

    8. bruker du blå shampo på håret ditt og extensionsense dine? uansett hvor jeg kjøper extensions så blir de aldri like lyse så mitt hår men er redd for å ødelegge dem med blå shampo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg