En helt fantastisk helg !

Får ikke sove nå, siden jeg har brukt store deler av søndagen på å sove.I helgen så har det skjedd så mye, at jeg rett og slett ikke har tatt meg tiden til å engang ofre en tanke til bloggen. Og på søndagen, var jeg helt utrolig slapp og uvel, siden jeg helt spontan bestemte meg for å dra ut en liten tur etter jeg hadde kommet hjem fra moteshow og fotoshoot og champis feiring. Det må være den mest spontane turen “ut” jeg noen gang har hatt, hehe. Hadde heldigvis noe øl og rusbrus liggende fra forrige gang. Det som er litt kult da, er at jeg våknet opp med en av mine tidligere aller beste venninner ! Fant ut at vi skulle legge ting bak oss, og bli venner igjen. Awsome ! Dere husker vel Katrine, right ? Hun jeg var med i København og alt, men som jeg aldri skreiv om etter det ? Det er henne 🙂 

Aner seriøst ikke hvem han fyren der er, men bildet er hentet fra hans blogg siden jeg fikk den linket. Her er da hvertfall meg og Katrine, har en haug med andre bilder men de er på min iphone og kamera og siden jeg skal prøve å få litt søvn så orker jeg ikke overføre bilder nå. Så det får dere imorgen.. har MASSE bilder , både fra moteshow, og min spontane tur ut ! Så da kan vi jo bare blogges ! Håper dere har hatt en fantastisk helg alle søte lesere <3 

Nå HÅPER jeg at jeg får sove for skal kjempetidlig opp imorgen. God natt ! 

13 kommentarer
    1. Så fornuftig=) du ser bra ut. Sikkert derfor du blir hata så forferdelig.. Men vi jenter som har god selvtillit som meg , klarer å rise andre pene damer. Kos

    2. Sure I remember, wasn’t Katrine goldiggah blogg?
      Haha, your growing fan base gets in the photos
      like Cypress Hill’s ‘so you wanna be a rock ‘blog’ superstar’?, haha

    3. dæven døtte kor dritings du va 😛 va peise artig intell du raserte bore me alle dramman på 😛
      Mvh: han feite fyrn du e avbilda ilagme 😛

    4. koffer ber du han slette bilde på hannes blogg med dæ og ho tøtta på? Når du legg det ut skjøl? 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg