Nathaniel’s nisseoutfit 15.11.12

Her om dagen kjøpte jeg nisselue til Nathaniel, fordi neste helg skal vi nemlig på fotoshoot med flinke Theresa Knudsen. Gleder meg veldig til det ! Uansett, måtte jo da såklart prøve den på han, å guud så skjønn han ble i den 🙂 

Fine vakre nisseungen min ! <3 Var virkelig vanskelig å få tatt dette bidet, han sitter nemlig ikke i ro i to sekunder engang. 

Her ser dere bare ! Noen få sekunder senere er han oppe å står :p 

Kose littt med det myke teppet ! 

Fineste ! 


Se så vakker han er ! Jeg er virkelig stolt over å være mammaen til verdens nydeligste gutt. Tenk at JEG har skapt noe så vakkert ! Helt utrolig å tenke på. Snart er et helt år gått… ja ,tenk det ! Jeg har snart vært mamma i et helt år! ¨Lile babyen min fyller et år om en måned. Herregud, som tiden flyger ! Føles som om det var nettop at jeg lå med grusomme rier, ble sendt på sykehuset og ikke mange timene etterpå fikk verdens vakreste gutt i armene mine ! 

Haha, kom til å tenke på det i ste ! At jeg synes jo veldig synd på meg selv nå som formen min er som den er. Men hallo ! Jeg har vært gjennom en FØDSEL. Ingenting kan noen gang bli like grusomt som det. En fattig, men likevel ganske sann trøst ! Heheh 🙂 

Helt ny her , bare et par minutter gammel <3 Stolt mamma og stolt bestemor <3 Tiden flyger ! 

10 kommentarer
    1. Ååååå så koselige bilder 🙂 Hehehehe likte det der nisseungen står og kikker ut 🙂 Lag kalender for 2013 med dere hos Vistaprint, å gi til venner og familie. Det gjorde jeg med mine to da de var små, nå lager jeg kalender med meg selv på, og gir til jul rundt om kring… Innbilsk jeg? Liker meg sjøl veldig godt jeg hehehe… Den hos Vistaprint kosta meg 69 kr/stk.

    2. Han er så herlig!! tror jeg har følgt med på bloggen din siden du var 20 mnd på vei 🙂 Når jeg har lært meg studiofotografering, hadde det vært artig med dere 😀

    3. Sønnen din er bra fin:)
      Nathalie: man går ikke over 20 mnd på vei, med mindre man er en elefant da 😀 Kanskje du mente 20 uker:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg