Noen som har i overkant lite å fylle hverdagen sin med ? Nakenbilder !

Som mange ser så har jeg fjernet designet mitt. Dette fordi å ha design gjør at man ikke kan se hele bloggen min, i kategorien “mitt svangerskap- uke for uke” blant annet, hvor man kun kunne se magebider fra uke 30 og oppover. Nå kan dere se helt fra uke 11, hehe ! 😀 Men uansett ! I går sovnet jeg med en gang Nathaniel var i seng, som er grunnen til at jeg er våken nå, såå tidlig.. herregud, det er liksom ikke helt meg :p Hadde jo egentlig tenkt å lage et innlegg med alle de flotte headerne jeg fikk inn, men det skal jeg ta å gjøre nå straks istedenfor ! 

Over til overskriften. På anonib, som er en side der det anonymt legges ut bilder av jenter i Norge, er det en egen tråd om meg der folk sitter å spør etter nakenbilder om meg. Folk har såklart ikke noe mere å komme med enn bider JEG SELV har lagt ut på facebooken min og bloggen min, noe som er ganske så latterlig i grunn. Og ja, + et bilde av puppene mine fra jeg var 13 år som for det første ble tatt, fordi jeg var ung og DUM, og som deretter ble distribuert for alles øyner fordi telefon min ble mistet på en snurr jeg ikke husker noen ting av.! Gratulerer til dere alle ! Og siden en av de mest googla tingene om meg er “rannveig heitmann naken” så fant jeg det passende å skrive en status til alle dere som prøver å finne nakenbilder av meg : 

 


Personen som har laget dette bildet hadde lastet det opp på anonib tråden om meg , og mente jo da tydeligvis at det faktisks finnes ! Hvordan kan det da ha seg at ingen finner det ? Jeg bare lurer !! For det første tar jeg meget sjeldent bilder av meg selv uten klær, og for det andre, så sender jeg det iså fall ikke… til NOEN ! Jeg kan per dags dato si at jeg aldri har sendt et nakenbilde til noen. De som påstår noe annet, lyger. Det er også grunnen til at det ikke ligger bilder av meg ute på den siden, hvis dere tar en titt på tråder av andre jenter der inne, ser dere straks litt mere “avkledde” bilder om jeg skal si det på en fin måte 🙂

Jeg vil tørre å påstå at å sende nakenbilder av seg selv,omså til kjæresten din, det er sosialt selvmord. Når det blir slutt vil han jo bruke det mot deg for ALT det er verdt… vel, i alle fall de fleste. Jeg har flere bilder av flere av mine ekser, naken.. som jeg ikke har sendt til noen, fordi jeg er snill ! Hahah 😉  Men det er ikke alle som er det vet dere.. Desto enda verre er det jo å sende nakenbilder til noen du ikke er sammen med engang. Jenter er så dumme ! Vel, veldig mange ut av oss i alle fall .. nei, jenter.. hold bildene deres for dere selv ! Om jeg tar bilder av meg selv så er det kun for å ha til senere som motivasjon, om jeg plutselig skulle få stygg kropp eller noe, heheh.  Gjør det samme ! 😀 

10 kommentarer

Siste innlegg