Headere + bloggen min vil ikke lenger handle om Nathaniel, men kun meg selv.

Fikk inn kjempemange fine headere, men bestemte meg til slutt for å bruke denne

Den er laget av Sarah Marlen, som også har en blogg ! For å komme til bloggen hennes kan dere bare trykke på bildet av headeren ! Nedenfor kan dere se hvilke andre headere jeg også likte kjempegodt, og også dem kan dere bare trykke på for å komme til bloggeren som lagde de ! TUSEN Takk for fine headere ! Skulle gjerne lagt ut alle de fine headerne jeg fikk, men det lar seg nok desverre ikke gjennomføre ! Håper ikke noen blir fornærmet, for alle jeg fikk var kjempefine ! 

 

Denne likte jeg nest best, så mulig jeg blir å bruke den etter den jeg har nå.. får se ! Merethe har laget den

 

Kjempefin ! Denne har Ina Emilie laget , denne vurderte jeg også sterkt å bruke.

 

Flinke Nathalie som har laget denne, som også er veldig flink til å kommentere på bloggen min ! 

 

Cassandra har laget denne og noen flere som også var kjempefin !

 

My story of my life, fant ikke bloggen men regner med det er bloggnavnet ! 

Denne var også en ut av de jeg likte veldig godt ! Cathrine Nedreberg som har laget !

 

Denne fine headeren kommer fra Madelein Johnsen

 

Og så har vi denne fine headeren som Ina Andresen har laget !

Dette var da alle de jeg likte best, har desverre ikke fått tid til å gå gjennom absolutt alle men det tror og håper jeg dere skjønner siden jeg mottar ganske mange mail daglig ! Vil uansett si tusen takk til allle som har tatt seg tiden til å lage meg headere, det er utrolig snilt gjort ! Smask :* 

 

Ellers vil jeg bare si at bloggen vil komme til å kun handle om MEG i framtiden, og mitt liv som meg, ikke som mamma. NEI, jeg har ikke mistet omsorgen for Nathaniel, for dere som nå skal komme å påstå det. Men kan godt inrømme at tanken skremmer meg med tanke på hva bloggeren malinelskerlucas nettop har gått gjennom. Er helt rystet, og bloggen min er VIRKELIG ikke på noen måter verdt å miste sønnen min for. Så derfor vil jeg nok ligge litt lavt framover, og for det meste blogge om meg selv. Vil jo såklart komme innlegg om Nathaniel, men det vil høre med til sjeldenhetene. Kommer til å komme med en 11 månedersoppdatering på han litt senere i alle fall, siden han ble 11 måneder i går ! 1 måned til jeg har vært mamma i ett helt år <3 Beste året i mitt liv !!

27 kommentarer
    1. Er jo litt ironisk at du skal slutte å blogge om mammarollen og Nathaniel, men alikavell er han på alle headerforslagene?
      Just sayin’, om du kun skal blogge om deg selv, så burde headeren kun være med deg!

    2. Når jeg leste bloggen til Malin må jeg innrømme at din blogg slo meg. Ikke fordi jeg tror du mister omsorgen for sønnen din, men fordi henne sin situasjon også begynte ganske uskyldige med at noen lesere begynte å sende inn bekymringsmelding 😉 Det at du velger å ikke eksponere sønnen din like mye tror jeg er kjempelurt! Det finnes onde mennesker der ute og det er synd at sånne ting skal gå uttover andre. Det har vært kjempekoselig å følge livet til deg og sønnen din, men jeg er helt enig med avgjørelsen din og kommer uansett til å følge bloggen din videre med eller uten sønnen din som hovedtema 😉

    3. Sende en bekymringsmelding pga en blogg? Det er det mest patetiske jeg har hørt…da er jo folk gale, og skulle hatt en egen bek.mld på seg selv… Psykologene kommer sikker til å få en om meg og snart hehehe NAV har jo vært på meg, pga bloggen min hehehe fordi jeg skrev om noe penger og jobb…mange trur visst på alt jeg skriver… Følger deg videre Rannveig 🙂

    4. Mange fine headere!
      Jeg har jo lest bloggen til Malin i lange tider, og den kan minne litt om din med tanke på hatkommentarer osv. Utrolig synd det som har skjedd med henne og gutten hennes, lærer bare oss andre at man skal være forsiktig med alt man skriver..

    5. Hvis du er redd for det bør du passe på hva du legger ut om deg selv også.. Ikke det at jeg tror det skjer altså, men siden du har valgt det. For det er ikke alltid det som står om barnet, men også den som har omsorgen.. Stå på vakre jente <3

    6. Synd at dette sosiale mediaet (blogg) skal kunne ødelegge så mye. Leser så mye stygge meldinger (kommentarer) rundt omkring at det er kvalmt. Folk skriver koselige oppdateringer om livet eller barnet sitt -så får de av og til masse drittsvar tilbake..?! Jeg fatter ikke at det er lov. Og nå i tillegg kan det gå utover barn og familieliv på bakgrunn av kanskje litt for utleverende innlegg, eller disse stykke kommentarene… Skremmende konsekvenser. Kanskje fravær av blogg er det beste…
      Forstår godt du velger å begrense skrivingen om ditt barn nå. Alt godt til deg og din:)

    7. kommer jo litt an hva du velger å skrive om på bloggen og hvordan du fremstiller deg selv og livet ditt. foreksempel så er det ikke så lurt å skrive om at barnefaren har kontaktet barnevernet. det er en privatsak og har ingenting på en blogg å gjøre. det finnes så mange unge mammaer som skriver om barna sine på bloggen, men de skriver om helt dagligdagse og vanlige ting, og da er det ikke noe å være redd for. du og malin har en ting til felles og det er at dere skriver om ting som dere burde holdt for dere selv. dere har skrevet negativt om andre personer, festing, og dere liker å legge ut bilder av dere som er utfordrende. så lenge man er forsiktig med hva man skriver om, så er det ingen grunn til og ikke skrive om barnet sitt. selv om du velger og kun skrive om deg selv på bloggen, skal du være forsiktig med hva du skriver. folk kan kontakte barnevernet selv om du kun skriver om deg selv hvis du skriver noe som ikke er så smart å legge ut

    8. Æ trur nu at om man miste omsorgen så e det ikke bare pga nokka man skriv i den blogg, e nok mer som ligg bak da! 🙂

    9. Jeg tror du gjør en god avgjørelse nå, det må jeg si 🙂 Riktignok tror jeg ikke at man kan bli fratatt barnet på grunn av en blogg, men ettersom BV er pliktet til å gå inn dersom de får bekymringsmeldinger (som like gjerne kan komme fra blogglesere), finner de nok raskt ut om det er noen grunn til å gå videre med det eller ikke – noe som igjen kan føre til at foreldre føler at det er lesernes skyld. Man bør uten tvil tenke over hva man publiserer på nett, både av bilder og tekst! 🙂 En knallhard lærepenge, så uten tvil..
      ♥ Lizbeth Osnes – Behind the scenes. Min hverdag med mine interesser, spiseforstyrrelse, angst – og alt imellom. Lizbethosnes.com

    10. Synes det er bra at du velger å ikke blogge så mye om herlige Nathaniel 🙂 Det er ingen vits når disse “haterne” dine finner negative ting om alt mulig du skriver, bilder osv av han:) Stå på 🙂

    11. Helt ærlig tror jeg at det ligger mer bak enn bare bloggen at Malin har mistet omsorgen for ungen sin. Det er nok mye vi ikke vet, som hun heller ikke kommer til og fortelle.
      En annen ting er det at jeg tror ikke det og fjerne Nathalian fra bloggen vil gjøre en forskjell i en eventuell sak om det noen gang skulle skje. Det første barneværet ser etter er personen(e) med hovedomsorgen, så man bør være forsiktig med hvordan man utleverer seg selv. Og navngi personer i negative innlegg blant annet er nok ikke så alt for lurt. Det er bedre og holder intriger og krangler på privaten syns nå jeg 🙂 Blogg om det som er positivt, det som intresserer en og hold konflikter uten for bloggen. Det er nok et godt tips! 🙂
      Jeg liker både deg og bloggen din, så dette er ikke noe personlig rettet mot deg, men mot alle som gjør samme “tabben” 🙂

    12. Tror du må tenke mer på hva du legger ut av deg selv, som provoserende bilder som bare er på ”tull”, fest bilder, dristige bilder osv..Det er nok dette som får folk til å mene at du er en ”dårlig mor”. Noe som jeg ikke tror du er 🙂 Jeg tror at vist du ikke blogger om Nathaniel så vil dette nok skape en rykeflom om du har mistet han osv.. Blogg om posivite ting med deg og han så tror jeg det går veldig bra 🙂 Stå på Rannveig, du virker som en nydelig jente og som en flink mor! :)))

    13. jeg har ikke lest bloggen din så lenge, men det du har skrevet om sønnen din har kun vært positivt, fint og hyggelig å lese. ingen kan si noe negativt om det du har skrevet om han, så tror ikke du skal være redd for at noen kan si noe negativt om det. tror heller du skal tenke på alt det du skriver om deg selv og andre personer. så lenge du tenker over hva du skriver og ikke publiserer om konflikter, uenigheter, krangling osv som du har med folk, så trenger du ikke slutte å blogge om sønnen din.

    14. Hei 🙂 Så bra at du likte headeren jeg lagde! Ser du har fått inn mange fine. Linken til bloggen min som du har lagt ut fungerer forresten ikke hos meg 🙂 Tenkte bare si i fra.

    15. Må signere de andre her.. Det er helt klart ikke din eksponering av sønnen din som ville blitt brukt i mot deg i en evt sak, det er måten du fremstiller deg selv på. En helt vanlig hverdagsblogg ville aldri i verden ha blitt meldt til barnevernet for å si det sånn. Hvis du hadde sluttet å provosere med lettkledde bilder og skrive dritt om andre mennesker (ink barnefaren til Nathaniel) så hadde de rett og slett ikke hatt noe på deg. Hadde jeg vært deg så hadde jeg slettet alle disse tidligere innleggene og begynt på nytt igjen. Jeg vil deg bare alt godt, så denne kommentaren er ikke ment for å kritisere deg! 🙂 Du må huske på at ikke alle er sjalu på deg fordeom de kommer med konstuktiv kritikk. Det finnes faktisk mennesker som genuint blir bekymret noen ganger, og da kommenterer de ikke for å være slemme. De håper bare du vil ta det til deg og gjøre noen forbedringer 🙂

    16. Enig med mange av de over her. Personkonflikter bør man holde utenfor bloggen, selv om du ikke nevner navn så er jo Finnmark og Alta så lite at folk kjenner seg igjen/blir gjenkjent. Det gjør nok ingenting om du skriver at du skal ut eller på fest, men unngå å legge ut de verste fyllebildene – både for din del og for de du fester med sin del. Det å skrive om Nathaniel i hverdagssituasjoner kan jeg ikke skjønne skal gjøre noen ting. Fine headere forresten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg