Sliten mamma

HEII søte lesere ! 

I dag er jeg virkelig så sliten som jeg ikke har vært på lenge ! Har jo helt siden forrige helg planlagt at vi skulle finne på masse denne helga, men den gang ei. Vi har jo begge ligget syke, så det ble jo litt umulig. Tenkte vi skulle dra å se på mens de tente julegrana på “city” (sentrum i Alta) og dra i badeland, men det ble jo såklart ikke noe av .Istedenfor føler jeg meg som verdens mest slitne menneske akkurat nå. Kan jo ikke dra ut med han når han er i sånn form som han er i, så det ender jo med at vi må sitte inne hele dagen. Selv om det blir slitsomt og Nathaniel blir kjempe sprellete og makkete av å sitte inne en hel dag, så er det jo koselig å bare ha en sløvedag da, men ble så skuffet siden jeg hadde planlagt så mye for denne helgen. Men men, får dra i badelang og slikt neste helg, selv om jeg da mest sannsynlig vil bruke store deler av tiden på å sitte begravd i matteboka. Jeeeg har nemlig matteeksamen om 10 dager. Åhneeeii, fikk skikkelig grøss nedover ryggen når jeg skreiv det der, haha. Men det er jo realiteten. Tror det er 50/50 om jeg står eller stryker på eksamen. Står jeg, skal jeg gjøre alt jeg kan for å komme inn på Helse og Sosial etter nyttår, stryker jeg skal jeg gjøre alt jeg kan for å skaffe meg en jobb så fort som bare mulig. Håper og satser virkelig på nr 1. 

Forrige mattekurs fikk jeg jo ikke med meg pga at jeg var syk, så ligger egentlig litt dårlig an. Har kun ett kurs igjen, som er nå kommende Torsdag. Men men. Kan jo bare krysse fingrene ! Ønsk meg lykke til da 🙁

 

Nå har jeg nettop våknet, sovnet på sofaen da jeg la Nathaniel kl 18…. sier bare litt om hvor sliten jeg er etter disse dagene vi har vært syke ! Er skuuubbsulten, så tror jeg skal lage et NOKA måltid, sunt, kjapt og nesten ingen kalorier 🙂 Kan det egentlig bli bedre ? Elsker kyllingsuppen deres, tror det er min favoritt ! Har du prøvd deres produkter ? Hva synes du ? 🙂 

Og dere ! TENK at det er 1 desember i dag. På denne tiden i fjor var jeg svær som en bolle og dreiv å tellte ned dager. Med andre ord, mitt hjerte, mitt alt, MIN Nathaniel Chrisander fyller ett år om nøyaktig 18 dager ! Herregud så fort tiden går ! Hvor har dette året blitt av ? Virker som om det var i forrige uke jeg var høygravid liksom.. Wææ ! Vil ikke at tiden skal gå så fort. Fortsetter det slik går det jo ikke lange stunden før han også blir 19 år og jeg blir bestemor, hahaha. (La oss håpe det ikke skjer så tidlig… ) 

 

<3

Ha en fin kveld og natt videre alle sammen, sweet dreams ! Blogges :- * 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg