Restylane ! Ikke noe korketriks…

“Kan ikke du skrive litt om trikset du bruker for å få store lepper – korketrikset” ?

Denne kommentaren har jeg fått endel av i det siste, høyst sannsynlig fra en og samme person som åpenbart ikke har fått med seg at jeg har restylane, evt er denne personen ekstremt kverulerende. Og siden noen tydeligvis er av den oppfatning av at jeg suger på en kork hver gang jeg går ut døra, så må jeg desverre bare beklage å si at slik er det nok ikke. Jeg vil tro at de fleste som leser denne bloggen fast er klar over at jeg har RESTYLANE, og ikke bruker noe korketriks. Har prøvd korketrikset en gang, og kan meddele at det strengt tatt ikke var noe for meg. Jeg er ikke så keen på å være blå på leppene, og ha vondt. Joda, man blir både blå og gul på leppene av restylane også, men det varer jo mye, myye lengere. Nå er det jo en god stund siden jeg tok restylane, og planlegger å gjøre det nå når jeg drar til Oslo. Får se hva jeg rekker. 

Så de store leppene mine jeg har nå, de vil jeg si er 95 % mine ekte lepper og veldig lite restylane. Er jo tross alt 6 mnd siden jeg fikk det injisert nå så. Men gleder meg masse til neste gang, og kan absolutt anbefale det til mine lesere. Mange tror at de vil ende opp med lepper som… eh, ja en eller annet grøss eksempel, men det vil dere altså ikke ! Resultatet blir veldig fint og naturlig så lenge man ikke overdriver !! ( men dette hjelper sykepleieren deg med når dere prater om hvor mye du vil ha. Jeg tok 1 ml, og ble kjempefornøyd. Kunne ikke hatt mindre, da tror jeg ikke man ville sett forskjell. 

Jeg tok reslylane hos Silje Austnes på Colosseumklinikken. Utrolig hyggelig og dyktig dame ! Kan absolutt anbefale henne 🙂  Legger med noen bilder fra rett etter jeg hadde fått resylane slik at dere kan se hvordan det ser ut. Det er viktig å ha i bakhodet at man ikke ser det endelige resultatet før etter en ukes tid. Disse bildene er tatt rett etterpå og da er man ganske hoven :- ) 

Grunnen til at jeg har på meg mic her er fordi dette ble filmet av filmteamet til Unge Mødre. Så dette får dere se på TV når den tid kommer !

RESTYLANE, altså. Ikke noe korketriks her nei. Hvorfor skal man bruke det når det finnes så flotte ting som Restylane eller Juvederm ? :- D 

Har du Restylane eller Juvederm, evt har prøvd begge to ? Hva likte du best ? Best resultat, varighet osv ? 

Blogges ! :- * 

17 kommentarer

Siste innlegg