Vil ha !

Nå nærmer det seg jul og det er rimelig lenge siden garderoben min har fått seg en oppgradeing føler jeg ! Åh, er så mye fint jeg skulle hatt. Passer absolutt ikke til å ha dårlig økonomi. Og nå som jeg skal bruke så masse penger på puppeoperasjon som jeg skal, så kan jeg hvertfall ikke kjøpe noe til meg selv. Bare å glemme ! Men det er jo lov å drømme…. 

//bubbleroom, I’m in love ! Synes dere gull eller sølv var finest ? 

Pieces Funky Legging Dark Blue Denim Bubbleroom.noSisters Point Ram Leggings Black Bubbleroom.no

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/bubbleroom. Får aldri nok av tights ! Jeg bare ELSKER tights, kan ikke huske sist gang jeg hadde på meg jeans

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//nelly

Åååh.. denne vil jeg virkelig ha ! <3 Mulig at jeg bare MÅ kjøpe den. Hadde vært kjempefin å ha på julaften f.eks. Eneste jeg er litt redd for er at jeg vet Nelly har veeeldig småe cup’er på kjolene sine, jeg må bruke M i kjolene deres allerede nå ( FØR silikonoperasjon) og tenk nå etter operasjon da ? Skal jo ha i 3-400 gram så de vil jo bli en good del mye større. Må jeg bruke L da liksom ? Kroppslig skulle jeg hatt XS i størrelse, men siden cupene er så småe så…   synes kanskje det er på tide at de gjør de litt større ? Vet om mange andre som også irriterer seg over dette. 

Hvis noen har lyst til å kjøpe dette til meg, så sier jeg ikke nei liksom… heehe 😀 Neida ! Men joda.. Nå skal jeg bake brød og rydde alle lekene som ligger spredt utover gulvet her så vi blogges ! :- * 

 

12 kommentarer
    1. Synes gullskona var knas! Er en tights elsker selv er så deilig å gå med !! Skjønner godt hva du menermed kjolen !! eg har jo størrelse H i cup størrelse så er ikke enkelt å finne en kjole som har plass til puppene da 🙂

    2. Hei! Har samme problemet som deg, cupene på kjolene fra Nelly er ALT for småe. Jeg kjøpte en kjole i str. M, for å få den over puppene, men den var for smått. Så nå kjøpte jeg en kjole i str. L, det var passelig.Bruker 75 c-d i bh str, alt etter som hvor jeg kjøper de 🙂

    3. Herregud, det va jo bare et spørsmål, chill litt Rannveig! Og du skryt så jævla mye over at du skal ta silikon, i hvert eneste innlegg.. folk blir jo leeeeeei .

    4. Typisk å være anonym og skrive sånt vås da… Uff 🙂 Get a life… Hadde jeg klart å gå i de der, ville jeg kjøpt meg de i gull 🙂 Finn deg en rik mann, det jakter jeg på også 🙂

    5. Jeg har den hvite kjolen der i sort,og jeg har kjøpt den til julaften i år 🙂 Jeg er ca 45 kg,og knappe 1.60 høy… XS sitter helt perfekt på meg, men da skal det sies at jeg ikke har store pupper. Så om du tenker å kjøpe den ville nok strl. S sitte bedre på deg.. Med tanken på at du har ganske så store pupper 🙂

    6. Kjolene på Nelly har jo forskjellige designere om du ikke kjøper av selve merket til Nelly.. De fører jo mange merker der.

    7. Jeg er SÅ enig med deg! Cupene på nellykjolene er alt for små forhold til størrelsen.. Jeg har ikke store bryster, kanskje mindre enn normalt, men alikevell er altid cupene for små, og om jeg går opp en størrelse blir den for vi rundt midjene.. Noen tips for at kjoler uten stopper skal sitte fint?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg