Is this really happenning ?

Hei hei alle blogfæns 

Gjett hva  ? Jeg har klart å bli syk igjen! Wohoo..  har ikke rukket å bli ordentlig frisk før det slo til på nytt. Er jeg ikke bare fantastisk heldig ? Uff. Sovna når jeg la lillemann, og våkna på sofaen kl 01:30 og var iiiiskald og skikkelig vondt i halsen. Prøvde å kle på meg å finne allslags ovner jeg har her i huset, men til ingen nytte. Så nå sitter jeg her å holder på å fryse meg ihjel. Kjenner jeg gruer meg myye til imorgen når jeg skal levere NC i barnehagen. Uff.. det er i slike tilfeller som dette at jeg virkelig skulle ønske Nathaniel hadde en pappa her også.  Da hadde jeg for ekssempel sluppet å gå ut i masse masse minusgrader mens jeg er syk. Men, er man alenemamma, så er man det ! Har jo aldri opplevd noe annet da, men trives veldig som alenemamma egentlig selv om jeg godt kan inrømme at det er beintøft til tider ! Man må ha vilje, masse vilje. Og det har jo jeg så der er jeg ganske heldig. Spesielt nå som Nathaniel har begynt å teste ut grensene mine veldig mye. Det tar på..  man blir sliten, veldig sliten. Og for dere som ikke ønsker å høre at jeg er sliten, så er det INGEN som har tvunget dere til å trykke inn på bloggen min ;- ) Ler virkelig når jeg får kommentarer som ” du blogger jo bare om at du er sliten herreeguuud” Dette er MIN blogg, hvor jeg skriver det JEG vil og føler for å skrive. Noen har merkelig nok ikke skjønt det der helt enda. 

Men men. Ikke noe jeg kan gjøre med. Som jeg har sagt før , så blir stygge kommentarer slettet fra denne bloggen. Dette er ikke en plass hvor folk kan tømme av sin egen dritt bare fordi de har et surt liv..  just saying ! Men nok om det. Tipper ikke jeg blir å få sove. Før jeg begynte å skrive dette innlegget lå jeg i fosterstilling forran en varmevifte ( takk gud for varmevifter!) Det sier jo bare litt om hvor elendig formen er. Jævla driiiitt 🙂 

Er så syyykt kvalm også ,har allerede kastet opp 2 ganger og kjenner det kan skje når som helst nå. Det har jeg faktisk ikke gjort siden jeg var gravid med Nathaniel,haha…får meg til å tenke tilbake på den tiden hvor jeg spydde opptil flere ganger daglig, med GRØSS ! Æsj…   så skal jeg sette på en film og håpe på at jeg får sove med bøtta ved min side. Blogges :- * 


Mitt lyspunkt i livet, mitt ALT ! Gutten i mitt liv 

6 kommentarer
    1. Huff, god bedring 🙂 Skjønner ikke hvorfor folk klager over at du sier du er sliten, det må være slitsomt til tider å være alenemamma. For å si det sånn, så er det en situasjon jeg håper jeg ikke får oppleve. Men du er jo kjempe flink 🙂

    2. Høres ut som omgangssyke. Hvor mange kalde er oppe hos deg nå? Syns ikke du burde gå ut når det er så kaldt. Hvis du har mulighet, så syns jeg du kanskje burde spørre noen om hjelp akkurat nå som du er på det verste. Mamma, pappa eller en venninne? God bedring i hvert fall!

    3. Uffda, håper du blir fort frisk! Jeg ville aldri ha sendt mitt barn i barnehage så lenge noen i huset har omgangssyke eller lignende, det burde være karantene på det også 🙂 Jeg har jo emetofobi, så mulig jeg bare er VELDIG kritisk til slike tilfeller, hehe.
      ♥ Lizbethosnes.com – Mitt liv med mine interesser, og lidelsene angst og anoreksi.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg