BIHULEBETENNELSE…

Jeepp, da har det gått fra sterke mistanker til bekreftelse ! Nå har vi nettop kommet fra legen hvor jeg fikk diagnostisert bihulebetennelse, 6 dager før min operasjon. Tror vi alle kan konkludere med at jeg har jævla dårlig flaks…. Er litt fustrert akkurat nå ! Nå sitter sikkert dere haters å gnikker dere i hendene og trekker på fettgliset, men ikke så fort dere… Altså, om jeg i det hele tatt ikke får operere neste lørdag så er det verste som kan skje at operasjon blir utsatt et par uker. Mobilblogger nå (drittmobil-app) fordi pcn ligger inne på soverommet hvor Nathaniel tar en lur. Var så utrolig herlig å se den skjønne ungen min igjen, han er så fin ! Det er ren lykke jeg føler når jeg ser han etter å ha vært litt borte fra han .. Følelsen kan bare ikke forklares ! Selv er jeg temmelig sengeliggende fortsatt, men må jo såklart bare opp å “hoppe” , for Nathaniel sin skyld, selv om det kjennes ut som hodet mitt skal sprenges any time, og formen er helt ræva.. Men måtte ha han hjem i dag, ble rett og slett dypt lei meg av å ikke ha han her.

Her er medisinen min.. Apocillin ellernoe sånt. Skal ringe kirurgen imorgen å høre om han vil utsette operasjonen eller ikke 🙂

Gullungen min på legeventerommet, haha.. Han sjarmerte alle som vanlig !<3

13 kommentarer
    1. uff, er faktisk veldig lett og bli syk selv når man har unge i barnehagen er mye snørr der og spesielt på vinteren hehe 🙂 god bedring!!

    2. Anbefaler deg å prøve fenu-max som du får kjøpt på helsekost! Det er virkelig vidundermedisin når det kommer til bihulebetennelse altså 🙂 Jeg sliter mye med bihulene mine, og så fort jeg kjenner tegn til bihulebetennelse, så tar jeg fenu-max, og det gir seg. Pappa har også alltid slitt kjempemye med bihulene, og det har vært så ille at han har operert de – uten at det var vellykket. Men etter at han begynte på fenu-max så har han ikke hatt problemer med bihulene mer! Verdt å teste ut ihvertfall 🙂 Får håpe at du blir bedre – god bedring 🙂

    3. Uff da – for å løsne litt på bihulene…press tunga opp under ganen, og liksom “syng” N – det kalles for “nunning”, og jeg har gjort det sjøl hvis jeg har hatt vondt i hodet 🙂 God bedring – klem <3

    4. Masse god bedring, Rannveig! Håper du får operere. Ellers får du ta det når du er helt frisk:)
      Jeg lurer på hvordan du gikk fra å ikke ha råd, til å ha råd? Kunne selv tenkt meg en operasjon eller to, men vet ikke helt hvor jeg skal ta pengene fra 😉

    5. Hvor mye silikon skal du legge inn? Å hvor store pupper har du nå?
      Jeg skal å ta silikon men ikke før i februar.. Gleeeeeder meg.. Sist jeg hadde time for operasjon fant jeg ut at jeg var gravid å måtte sette time på vent:) men nå skal det utføres!!! <3jeg vurderer å legge inn 500g, er en liiiiiten B nå:/

    6. Den der medisinen er bare bortkastet.. For å slippe verk fra bihulene så snyt deg mye + nesespray.. 🙂

    7. Stakkars deg 🙁 Du som hadde gledet deg så til å operere… forstår deg godt! Håper du blir frisk fort, og lykke til med operasjonen 😀 Du er den beste bloggeren med den nydeligste sønnen 🙂

    8. Måtte du utsette operasjonen?:/ det går nok helt sikkert over til den tid, jeg krysser fingrene:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg