Lykkelig jente & Nathaniel har lært seg å riste på hodet for å si nei ! ( video)

Myye kommentarer på mitt forrige innlegg, men det er bare bra ! Så lenge det ikke går over til drittslening så gjør det ikke meg noe. Hvertfall ! Jeg har da pratet med min kirurg i dag, og han sa at så lenge jeg er frisk på operasjonsdagen, så kan jeg operere. Antibiotikaen i seg selv har ikke noe å si for operasjonen, som jeg ser noen mente. Så det er jo kjekt å vite ! Hadde litt flaks likevel, hehe 🙂 Formen blir bare bedre og bedre nå, må si at antibiotika er en fantastisk ting ! Har for eksempel ikke dødsvondt i tennerne lengere, som jeg fikk pga bihulebetennelsen. Og etter den siste tabletten jeg tok på dagen i dag, så har jeg følt meg veldig mye bedre form ! Det er herlig å gjøre noe annet enn å kun ligge på sofaen og ikke klare å løfte blikket engang. 

 

Skal ikke lage noe superlangt innlegg nå, men må bare få fortelle dere at Nathaniel har lært seg masse ting på ganske kort tid nå ! Han har lært seg å riste på hodet for å si nei til ting, noe han gjør veldig mye om dagen. Han har også lært seg å lage bil lyder når han leker med biler, noe som er ufattelig morsomt å høre på ! Og her om dagen, så kom han å skulle gi meg saft fra saftflaska si. Åh… gutten min <3 Mammahjertet smelter jo av sånt !

Nathaniel ville ikke spise kvelds, og var litt gretten pga det tror jeg… og så var han veldig trøtt siden denne filmen er tatt rett før sengetid ! Hahah, er han ikke flink ? 🙂  Må også bare legge med et bilde fra instagram.

Adventstid <3

Imorgen skal jeg bake litt til bursdagen til Nathaniel tenkte jeg, slik at jeg bare kan ta opp av fryseren å pynte… for får ikke lov til å gjøre så velig mye så få dager etter operasjon ! Alt må gjøres før 😮 

Stress ! Nå skal jeg se litt på sumoen min og så skal jeg ta kveld. Hvis jeg er frisk imorgen skal vi være lamme bestemoren til Nathaniel ( min mamma såklart) og det gleder vi oss til ! Hun har vært en ENGEL og var her fra i mårrest av og i mange timer for å hjelpe meg med Nathaniel siden jeg er syk. Snille, snille mamman min ! Forresten, jeg har også fått meg ny header, som jeg har laget selv. Hva synes dere ? 

Blogges kjære lesere :- * 

20 kommentarer
    1. Du burde virkelig ikke venne han til å få saft, da kommer han til å få så brune tenner å da råtner de:( det er jo ikke no ålreit! Ikke ment som kritikk i det hele tatt:) Men så søt han eer ! 🙂 sønnen min driver også å rister sånn på hodet, spesielt når han er trøtt<3 fin blogg rannveig:D<3

    2. Ser ingen her på de siste blogginnleggene dine som har nevnt antbiotika og operasjon med et ord. Du fabrikerer masse tull ut av ingen ting. Det som er nevnt er det å være syk på operasjonstidspunktet.

    3. Ikke nevnt operasjon og antibiotik? Hihi. :p lol. Æ ville bare si at du e slank, med former.. Æ vil kalle dæ for curvy siden du har fantastiske former, skjøl om du e slank 🙂 Du ser ikke ut som en av dem som holde på å dette fra hverandre, så ja, du e et sunt ideal. 🙂 Man e ikke curvy når man ikke ser forman lenger, men d bare e hud og flesk overalt. Heldigvis e ikke æ der, enda.. Veier 95, men men.. D kan alltid fikses på som alt anna 🙂

    4. Det gjør ingenting at du gir sønnen din saft når du ønsker det 🙂 wiii så spennende at du mest sannsynlig blir å operere! Håper du lager et “før og etter operasjon” innlegg 😀

    5. Fordi jeg lurte på hva slags “klokt hode” som hadde sagt det til deg. Faktisk så gir man under enkelte operasjoner pasienter ANTIBIOTIKA for å unngå infeksjonsfare. Leste gjennom 2-3 tidligere blogginnlegg. Synes ikke det er nødvendig å skjelle leserne dine ut på grunn av det. Ha en fin dag!

    6. Jeg tror grunnen til at hun over mente at du ga han saft hele tiden var fordi du skrev at han ga deg saft av saftflaska. Du får det til å høres ut som han får det ofte når du skriver det slik

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg