Koselig dag med bestemor !

Først, og fremst, så kan jeg jo bare begynne med å fortelle at jeg er FRISK ! Antibiotikaen er virkelig det beste som har skjedd meg på lang tid, og jeg er klar for å reise til Oslo på onsdag og klar for å operere på lørdag ! Jippiii ! Siden jeg var frisk og i fin form i dag, så ble det en tur ut av huset, første gang på noen dager nå. Det var deilig å komme seg ut igjen ! Virkelig. 

Bestemoren til Nathaniel kom å hentet oss, og så kjørte vi på senteret og var det en stund. Fikk faktisk kjøpt bursdagsgave til Nathaniel blant annet, og en haug med forskjellige barnesikringer. Ja, for her i hjemmet får ikke noen ting stå i fred, hverken toalettet, skapene eller skuffene. Er bare et par dager siden Nathaniel sto å plaska med toalettvannet… ææææsj :p Dere kan tro det ble grundig håndvask etter det ja !


Nathaniel fikk seg faktisk sine aller første ordentlige sko i dag, som mamma kjøpte til han. Og jeg har vært å hentet alt medisinen jeg har fått på resept iforbindelse med operasjonen. Man begynner jo med antibiotika dagen før operasjonsdagen, faktisk.  Nærmer seg nå, hæhæ ! Gru-gleder meg ! 

DÅRLIG kvalitet men det er fordi jeg har en tulle-iphone ! Finner ikke digitalkamraet.. 

Hahahah.. fucka bilde ! Er ikke lett å ta bilde med en ekstremt sprellete 12 kilos tung unge i den ene handen, og et kamera i den andre :p 

Nathaniel liker ikke å se inn i kamera, hahahah.. han er så sprellete at det et vanskelig å ta bilde sammen med han nå om dagene !

Nå skal jeg avslutte her, er ekstremt trøtt selv om jeg egentlig nettop våknet etter at jeg sovnet etter en heftig leggins-runde med Nathaniel i dag. Han nektet å sove. Gud, man skal være godt utstyrt med tålmodighet som mamma. Bra at man er ung,sprek og fleksibel da, hehe !

 

Før jeg sover må jeg gå å pakke kofferten min, og pakke en koffert til Nathaniel, siden vi skal bo hos mamma fra imorgen av og til jeg reiser til Oslo, siden jeg skal på fotoshoot på mandag og har matte eksamen på tirsdag. Og på onsdag skal jeg jo komme meg til flyplassen, og da tenekte jeg bare å gå, siden det er så kort fra henne. Her jeg bor kommer jeg meg ingen plasser siden det ikke går busser, mens hos mamma er det i det minste buss en gang i timen. Og en annen ting ! Jeg tar ikke silikon fordi jeg ikke har pupper, haha… jeg har pupper nok. Men jeg er ikke helt fonrøyd med formen på de etter 8 måneder med amming, og det tror jeg de fleste,hvertfall de som selv har ammet, skjønner ! 

Blogges :- * 

7 kommentarer

Siste innlegg