Jeg gleeeder meg til jul !

Hei hei alle bloggfæns 

Stripped for all makeup, no need for fancy clothes !

Ble ikke noe fotoshoot i dag, pga litt problemer, så det ble avlyst til en annen gang. Så da dro jeg heller å tok sol og litt andre ting i den tiden jeg hadde satt av til det.  Men, har fått gjort en hel del andre ting da  ! Desverre ikke lest noe matte før nå, og nå skal jeg virkelig lese helt til imorgen ! Tuller ikke… shiit..  haha, skikkelig rart å si det, men nå etter vi flytta hjem til mamma så har jeg fått skikkelig julestemning ! Har allerede hengt opp julestrømpen til Nathaniel med diverse oppi, ikke lenge igjen til julaften nå ! Og bare 1,5 dag til jeg reiser til Oslo ! Gledings 😀 Men enda mere gledings til jul ! Jeg bare elsker jula ! Den bringer også fram veldig mange fine minner siden jeg jo fikk mitt livs største gave på denne tiden i fjor 🙂 

Juletema, hihi ! 😉 Jeg har ikke hengemage altså, kjolen som henger litt, siden jeg må opp noen størrelser i de undertøysgreiene på H&M pga at de lager cupenee så jævla små, i forhold til resten av plagget.. ( kjolen på bildet er i størrelse 38 pga cupene, når størrelse 34 egentlig passer best til resten av kroppen min)  

Og så har jeg vært å kjøpt finklær til min lille prins i dag, til ettårsdagen hans den 19 og til julaften og nyttår ! Han har jo endel klær fra før av, men siden det er hans “første” jul ( det er jo ikke det, men det føles slik siden han bare var 5 dager forrige jul og vi kom hjem fra sykehuset på lillejulaften, hehe) så føler jeg jo at jeg vil at alt skal bli så perfekt som overhodet mulig for han. 

Han ble bare såå skjønn Skikkelig storsjarmør !

Må bare beklage dere alle for at jeg kun blogger med iphone bilder for tiden, finner ikke digitalkameraet mitt så inntil da, eller inntil noen har kjempelyst til å kjøpe meg et speilreflekskamera, så får det desverre bare bli slik. Avslutter her nå jeg ! Ha en strålende fin kveld videre alle sammen, så blogges vi om litt :- * 

19 kommentarer
    1. Kjempeflott…men prøv å ta bilder uten den der smokken hehe…så blir det enda finere… Og du er jo like smellvakker uten sminke du da – seriøst <3 Lurer på hva du har funnet på til ham til 1-års dagen... husker det var full ståhei i heimen da jentene mine fyldte ett år - herreguuuud skulle tro de var kongelige hehehehe.... klem og god natt 🙂

    2. Du trenger ikke påpeke at du egentlig bruker størrelse 34 :p jeg troor vi vet det.. at du ikke er en størrelse 38;) Hehe! Du ligner helt sykt på mamman din i ansiktet ! 😀 Søt er du :p , ja nå er det ikke lenge til du skal få digre pupper:)) Gleder meg til å se resultatet 😀 virkelig !

    3. Du er smell vakker med og uten sminke 🙂 !! Får vi se før og etter bilder fra operasjonen ?? Sladdet bilde altså.. Er sykt spent på å se hvordan det blir 😀

    4. Fin du er uten sminke!:) det kler deg! Til deg som sier det koster 300 for bh. Det trenger ikke være dyrt for store BH’er finns jo mange nettsider der dem selger E-J Bh str til samme pris som vanlige. og vet at cubus har fine blonde bh til kr 169,- kjøpte nylig 75F bh på cubus som enda var på tilbud:-)) betalte bare 79.

    5. Du trenger ikke sminke du:) Og du må ikke være så redd for at andre skal tro at du har hengemage, store lår osv. Flere ganger har du skrevet ting som: jeg har ikke hengemage altså, er bare klærne osv osv. Du virker livredd for at folk skal tro at du ikke er så prefekt som du utgir deg for å være. Må tro litt mer på deg selv 🙂

    6. Ser ut som om man ser brystvorten din på bildet av deg i nissedrakt, kanskje du ikke var klar over det? 🙂

    7. Hadde samme problemet med akkurat samme undertøy faktisk. Alt for små cup’er, og alt for stor kjole. Ingenting som passa siden brøstan ble pressa helt sammen hvis man tok en kjole som passa.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg