Sliiiiten mamma og sau i storbyen !

Hei hei alle fantastiske lesere Nå har jeg nettop kommet inn døra, og kommet meg hjem etter mye om og men og dit og dit. Var et sant helvette å komme seg “hjem”, jeg aner jo ikke hvor jeg bor engang, hahahaha.. vet bare plassen liksom ! Men, klarte det til sist. En ting som irriterte meg noe grusomt da, der jeg sto med poser som sikkert til sammen veide 150 kilo,  var at busssjåførene her i Oslo kan jo ikke jobben sin i det heeeeletatt. Ingen av de kunne svare på hvor (orker ikke si hvor jeg bor i frykt for å bli stalka eller drept, haha) ligger henne, og hvilken buss jeg måtte ta for å komme hit, og etter å ha sprunget fram og tilbake over veien siden jeg fikk forskjellig info av diverse buss sjåfører og andre mennesker, så så jeg meg lei, heiv meg på en buss og håpa på det beste ! Seieren føltes stor da jeg fant ut at det FAKTISK var riktig buss jeg var på, og at jeg ikke kom til å ende en eller annen plass langt ute i gokk.

Så til deg som kommenterte at jeg virker som en harry jente på bytur og trodde jeg ville bli fryktelig såret av å høre det, så kan jeg med en gang bare si at du har absolutt heelt hundreprosent rett ! Og det er ikke akkurat tungt for meg å inrømme det, ei heller blir jeg såret av å høre det ! Hahahah.. vi alle er nok litt harry den ene eller andre veien. Jeg bor i en bygd, hvor vi omtrent ikke har hørt om trikk eller trafikklys. Så ja. Jeg er en sau i storbyen ! Hihi 😀

 I dag hadde jeg som sagt et møte med Rakett TV selskap, og  jeg bråvoknet en halvtime før jeg skulle ha møtet, og tenkte bare…. shit ! Im so fucked. Ante jo ikke en dritt om hvordan jeg skulle komme meg dit,eller hvor jeg egentlig skulle. Har jo vært der før, så jeg vet jo hvordan det ser ut akkurat der… men ikke hvor i Oslo det er, om dere skjønner hva jeg mener ! Igjen, sau i storbyen…  så etter mye om og men og et par telefoner kom jeg meg dit jeg skulle


Det ble endel filming også, hehe ! Og myyye latter ! Har sikkert mista all selvrdisiplinen min etter i dag, haha. Dette har absolutt ingenting med Unge Mødre å gjøre sånn at dere er klar over det 😉 Hva dette er for noe vil dere aller mest sannsynlig få vite iløpet av noen mnd tenker jeg, hehe ! Og seeerr, ikke gidd å kommenter i kommentarfeltet om hva dere tror dette gjelder. Har sagt det før og sier det igjen, slike kommentarer slettes og jeg blokkerer ip adressen deres.

Men siden dette også er prouksjons selskapet bak Unge Mødre ba jeg produsent Tone om jeg ikke kunne få se alle episodene nå mens jeg først var her ? Det kunne jeg såklart 😀 

Skal ærlig inrømme at det er snodig å se seg selv på et TVprogram jeg vet skal vises for hele Norge om en månedes tid ! Spesielt siden jeg ser veldig sliten og trøtt ut under mange av opptakene, hahah :p Men helt ærlig så gjør det meg faktisk ingen ting, det er helt naturlig å være det de første månedene siden Nathaniel var av den typen som våkna hver 2 time, haha..  han vokner fortsatt minst 1 gang om natten, men ikke like ille som da han var mindre. Heeeldigvis

Etter å ha vært noen timer på Rakett TV, så var det endelig tid for litt shopping ! Var maaax sliten når jeg var ferdig etter å ha tilbragt en dag med mye gåing hit og dit i 15 c høye hæler..  Det endte også med altfor mange poser, og helt ærlig så aner jeg rett og slett ikke hvordan jeg skal få med meg alt hjem til Alta. Lager et innlegg senere om hva jeg har kjøpt og sånn, nå skal jeg fixe meg litt å gå ned til leieboeren og ta noen øl med han ! Koseliig 🙂

Så blogges vi nok senere :*

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg