Ble visst en dag til i Oslo !

Hei alle søte lesere ! I dag var formen hrlt crap, så måtte rebooke flyet mitt til imorgen tidlig. Med andre ord er jeg enda i Oslo ! Har nettop fått servert taco og cocacola,faktisk … Og vi har hatt Jostel maraton i dag , hehh.. Ekkelt ! Har enda ikke vært oppe av sofaen/senga enda sånn ordentlig, har for det meste ligget i sofaen å kommandert stakkars Willem rundt i hele dag … Trippel stakkar han ! Haha 🙂

Her er meg akkurat nå ! Ser så jævla sliten ut etter minimalt med søvn, myye smerter og de medisinene jeg går på som får meg til å bli heelt bortevekk. Huff :/

5 kommentarer
    1. Du er sterk.. Jeg opererer om 2mnd:) gleder meg men gruer meg pga lille jenta som er da 1 år og 3mnd da.. Skjønner hvordan du har det;)

    2. God bedring 🙂 Håper du er bedre i morgen.
      Hvor mange gram endte du opp med? Ser ut som en bra størrelse 🙂

    3. Jeg tok min bryst operasjon i Oslo, også under muskelen. Det var helt forferdelig å stå på flyplassen på tur hjem, så det er bare bra du venter litt med hjemreisen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg