Reultatet etter operasjonen(bilde) + medisin for døende kreftpasienter !

Nå er jeg endelig kommet hjem igjen, og godt var det , selv om jeg ble utrolig godt behandlet og pleid med i Oslo, hehe ! Han var virkelig bare helt super og tok veldig godt veldig godt vare på meg. Da jeg våknet i dag hadde jeg virkelig SUPERvondt, værre enn noen av de andre dagene. Var virkelig helt gruuusomt, og vi fikk meg virkelig ikke ut av senga, haha. Endte meg at jeg måtte bli dregd etter føtterne ut av senga. Mongis ! Jaja, må man så må ,man. Heldigvis hadde “hjelperen” min( haha) pakket alle tingene mine dagen før så jeg trengte bare å fikse  og sminke meg å fikk hjelp til å kle på meg, så var vi klar til å dra til Gardermoen ! Hahahah, vi hadde faktisk avtalt dagen før, at hvis ikke jeg fikk til  å sminke meg så måtte han gjøre det … dauer ! Heldigvis, så klarte jeg nå det da selv om alt tar litt lengere tid nå med mitt “handicap” hehe. 

På Gardermoen ble det litt problemer siden jeg ikke haddde noen som kunne bære all handbaggasjen min etter sikkerhetskontrollen og til gaten, så det endte med at jeg begynte å gråte i frykt for å faktisk miste flyet mitt og gå glipp av min sønn sin ettårsdag, i tilegg til at jeg er ganske så emosjonell og hormonell for tiden, haaha.. huff ! Heldigvis var det en securitydame som gjerne ville hjelpe meg, hun hadde selv tatt silikon for et par år siden og sa at hun visste hvor jævlig jeg hadde det nå. Utrolig koselig dame, og var veldig glad for at det endelig var noen som skjønte meg ! En annen dame i sikkerhetskontrollen 

Her er bilde uten støttebhen på, måtte ta den av fordi jeg skulle bytte til en annen. Så da tok jeg like godt å knipset bilde i farta ! For dere som lurer, så har jeg 365 gram under musklelen. 

 

Og til deg “Johanne”, som tydeligvis trodde du visste mere enn meg selv om hvilken medisiner jeg går på, så kan jeg bare meddele at det slett ikke er noe paralgin forte jeg går på, men morfin, Oxy Norm og Oxycosin, som er medisin for døende kreftpasienter og de sterkeste smertestillende medisiner på markedet i skandinavia. Just saying, slik at ikke folk skal være så veldig raske med å fortelle meg ting om meg selv og hva jeg går på. Tror nok jeg vet best selv !

Dette er også grunnen til at jeg ikke er meg selv om dagen, husker nesten ingen ting siden operasjonen og alt virker veldig tåkete. Gleder meg til å være ferdig med de altså ! Har bare noen tabletter igjen nå, og etter det begynner jeg på litt mildere smertestillende, reseptbelagt det òg vel og merke. Men tror ikke jeg kommer til å være så kvalm og slikt med de andre medisinene sånn som jeg er med de jeg går på nå. Formen er heelt forferdelig. Har spydd mye, og måtte be om spyposer på flyet i dag. Heldigvis fikk jeg ikke bruk for dem siden medisinen gjorde slik at jeg sov fra vi lettet til vi landet. 

Ææh… gleder meg til jeg kan bli meg selv igjen ! Ingen skal komme å fortelle meg at det å ta en brystoperasjon er småtteri. Når det er sagt så er jeg IKKE enig i at det er på lik linje med en fødsel, håhåhåh.. laaangt ifra ! Fødselen er og kommer nok alltid til å være det mest smertefulle jeg noen gang har opplevd ! 

 

Men uansett ! Var helt utrolig fantastisk perfekt å se min nydelige vakreste lille sønn igjen ! GUD som jeg har savnet han, er helt utrolig. Og så stor han har blitt ! Lyste helt av han da han så meg, han ble bare såååå glad <3 Mamma sitt hjertegull <3 

Nå skal jeg prøve å få i meg noe mat, igjen… får satse på at det holder seg inne denne gangen da ! 🙂 Blogges :- * 

35 kommentarer
    1. dokker som e anonym her over meg! ,slutt! ser du som to steina du liksom! tryne ditt? det ser ut som to balla! så fuckyou bitchas! Rannveig” de va perfekte! fine du! 🙂 ”

    2. God bedring! Jeg husker godt hvor fæle smerter det var etter operasjonen. Jeg ble så kvalm og dårlig av medisinene. De var såpass sterke at jeg faktisk besvimte da jeg skulle ta min første dusj etter operasjonen. Flaks sambo sto sammen med meg i dusjen for ellers hadde jeg vel slått meg halvt ihjel 😛 Jeg la inn 400 i hver for fem år siden. Nå venter jeg sønn nr to i mai, å etter ammingen da skal jeg inn å fikse pånytt. Gleder meg til det! Lykke til og kos deg med nye pupper 😉

    3. Ser ut som to steiner? Det er bare de 2 første dagene,etter hvert vil de bli myke og naturlige:-)
      Såg kjempe fine ut Rannveig,angrer på at jeg ikke tokk å la inn mer når jeg opererte for 2 uker siden.. dine var jo perfekte! hehe 🙂

    4. Hey,flotte pupper frøken, å forresten helt riktig det Anna her sier….Det er KUN første tiden etter op. at de vil være litt harde og se litt merkelige ut.. Det er jo, tross alt, nye pupper som du må venne deg på =)
      Etterhvert blir de myke og skikkelig digg å ta på ;-p Hvis du er skikkelig heldig så blir du å tusle rundt hjemme å ta på dem hele tiden, sånn som jeg >.< *kremt*,,,,,,behersker meg ute blant folk da, hjemme alene er det ikke nøye !! >.< Og til alle som har noe stygt å kommentere på, kan dere ikke bare droppe det ? Det viser til og tyder på fullstendig mangel av både folkeskikk og peiling ! Konsentrer dere om noe fornuftig istedet for å rakke ned på Rannveig og hennes valg....hennes valg er jo faktisk hennes "problem", og ikke deres....Ikke sant?? Stå på Rannveig, jeg syns du er flott jeg 😉

    5. Du er vell klar over at folk kan reagere på forskjellige måter, slik som jeg; tok 350 i hver pupp for noen måneder siden og jeg hadde ingen smerter i det hele tatt.
      Når du skriver så virker det som om at ALLE andre også blir å ha vondt hvis de også tar silikon

    6. Syns det va tøft gjort! Og synes at alle skal gjøre det som føles best for dem. Fake eller ikke, vist det hjelper noen til å føle seg bedre så er vell bare det fint? Skjønner ikke hvorfor alle skal bry seg om hva alle andre velger å gjøre med seg selv..

    7. Sønnen din kommer til å bli sååå stolt av deg når han vokser opp og ser disse bildene du legger ut. Fyfaen du tenker virkelig ikke lenger enn nesen rekker.

    8. Du har forresten den svakeste doseringen med oxynorm som finnes bare så d er sagt.. Kunne nesten like gjerne fått paralgin forte for d er ikke stort mer morfin i disse..

    9. Æ e missunnelig !!!! Æ spare å spare men d tar så lang tid :/ Kordan fikk du råd sånn helt plutselig ? 🙂

    10. Blir nok kjempebra! Det heter oxycontin og ikke oxycosin, bare før noen andre påpeker det 🙂 Grusomt å være helt borte pga smertestillende! Men døende kreftpasienter har som regel smertepumpe da de ofte har enorme smerter og får kontinuerlig med smertestillende intravenøst..

    11. Hei Rannveig.
      Jeg håper flyturen hjem gikk bra i dag og at formen begynner å bli bedre! Det var bare hyggelig å kunne hjelpe deg.
      Jeg fant ikke noen mail adresse så da sender jeg en liten kommentar 🙂
      Bloggen din er vedig fin!
      Hilsen sikkerhetsdama 🙂

    12. Syns puppene dine var bra fra før av jeg, men så drit bra ut nå også 🙂 har tatt silikon selv men det jeg syns var værst var at jeg ikke kunne ligge på magen før leeenge etterpå, er helt avhengig av å ligge på magen for å sovne. Men lykke til videre 🙂

    13. Sønnen hennes kommer aldri til og få skade av ka ho legg ut på sin blogg. Han kommer til og leve et sunt og langt liv med rannveig. Foredet om ho legg ut bilde av puppan sine betyr dt jo ikke at ho e en dårlig mor.. ”stakkars Nathaniel” ? Ka faen feile dokker?? Koffer e dt så synd i han?!
      Syns dæm va kjempe flott rannveig og stay strong! 😀

    14. Fordi min mor va likedan som Rannveig når ho va en ung mor, Æ har ikke tatt nå skade av dt å æ e ikke mobba! De bildene min mor la ut har æ aldri hatt noen skader av!

    15. og da fikk jeg bekreftet at jeg aldri kan ta silikon, er allergisk mot alt som omdannes til morfin i kroppen det vil si,også morfin, så da måtte jeg vell ha gått igjennom et smertehelvette uten smertestillende, huff 🙁
      Ellers vil jeg si at de er kjempefine, og vil også ta silikon en eller annen dag! Får bare håpe det finnes andre smertestillede muligheter :/

    16. Så det var ei anna og som retta på deg og skrev at det het oxycontin 🙂 Men de brukes ikke bare for kreftpasienter, men også normalt at nyopererte mennesker får det =) Men stemmer at mange kreftpasienter får det og, men sikkert i langt sterkere doser enn du får nå kanskje 🙂
      Ser ut som fint resultat så langt =) håper du blir fornøyd=)

    17. Det ser bra ut! 😀 så heldig du er! Hadde du ikke plass til 400g i følge kirurgen eller var det ditt eget valg å ta 350?

    18. min mor har kreft. døende. vil bare si at det d u får av smertestiller er ikke det sterkeste du kan få. de smertestillende du får har ingen effekt på en kreft pasient. men du så veldig bra ut med den str 🙂 skal selv ta 11 jan, ammet 2 barn så gleder meg til å fikse på puppene mine.

    19. Ble bra det da 🙂 Jeg skal også ta, men skal gå for et litt mer naturlig resultat. Liker ikke når man ser veldig tydeli at man har silikon. Skjønner at det er hovent nå etter opperasjon osv 🙂 Gleder meg til å ta selv 🙂

    20. Jeg har fulgt med på denne bloggen en stund og er faktisk sjokkert over hva folk får seg til å skrive!!! Rannveig r en jente som tørr å være seg selv 100% uavhengig av all dritten her inne.. Og det er tydelig at det er mange gjengangere her inne, har dere virkelig ikke noe annet å gjøre enn å rakke ned på andre? Jeg har selv silikon(tok for 4år siden) og ble selv alene med datteren min på 6 mnd. Hadde jeg visst at jeg skulle få barn i en alder av 23 så hadde ikke jeg tatt silikon som 19 åring. Men jeg forstår godt at Rannveig tok det, er folk så sjalu for at andre tørr å by på seg selv vise allmenheten hvem di er så burde dere slutte og tenke litt på hva dere gjør!? Dere henger ut andre mennesker som tørr å gjøre det dere ikke tørr..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg