Vellykket ettårsdag & fotoshoot imorgen tidlig !

Rekker ikke å skrive noe kjempelangt innlegg nå siden jeg skal opp veldig tidlig imorgen og på fotoshoot, så må rekke å få litt skjønnhets søvn først. Nathaniel har hatt en super bursdagsfeiring selv om det var ekstremt få som faktisk kunne komme. Enda en ulempe ved å ha bursdag så nært jula… Ble også litt skuffa og lei meg på Nathaniel sine vegner,siden vi faktisk hadde invitert pappan hans, men som ikke dukket opp eller var å få tak i. Jaja. Man lærer så lenge man lever,heldigvis. For akkurat ett år siden satt jeg med verdens vakreste,helt nyfødte prins i armene mine og var allerede blitt dypt forelsket i min lille vakre gutt. Nå har jeg hatt han i ett helt år ! Herlig <3 

Måtte hive på meg ansiktsmaske mens jeg blogger nå, for å gjøre to fluer i en smekk. Føler meg så syykt ufresh om dagen siden jeg omtrent ikke har klart å gjøre noe som helst siden operasjonen, har sminket meg to ganger siden lørdag tror jeg, det var den dagen jeg reiste fra Oslo og i dag….  Er heldigvis mye bedre i dag og ansiktsmaske var virkelig diiiigg ! Savner å gjøre slike ting som det, som jeg jo vanligvis gjør når jeg ikke er “handicappet” haha 🙂  

Når jeg er ferdig med dette innlegget skal jeg sette på negler og så er det rett i seng for ho mor ! Forresten ! I ste var jeg på Design Røsberg, de jeg skal på fotoshoot for, og prøvde de kjolene/outfitene jeg skal ha på meg blant annet en nyyydelig brudekjole og en helt nydelig pels ! Ah ! Gleder meg kjempemasse til imorgen, tror det blir veldig spennende … og KALDT. Dette skal foregå ute i snøen dere.. og jeg som holder på å fryse puppene av meg når jeg er ute i denne kulden, huff :p Men seriøst, kjenner implantatene mot kroppen når jeg fryser. Det er litt creepy !

Her er brudekjolen jeg skal bruke imorgen ! Nydelig ! 

Men dere, nå skal jeg sette på negler og få skjønnhets søvn. Legger ut bursdagsbilder i morgen hvis jeg får tid. Blogges :- * 

11 kommentarer
    1. Lykke til imårra 🙂 Jeg var på fotoshoot igår, og bildene ble fine de 🙂 Min datter Nathalie (som skriver mye hos deg) som tok de i studio… Gleder meg til å se bildene av deg fra imårra…god natt. Klem

    2. Hei, en liten tanke som slo meg her ang barnefar!
      Har du noen gang tenkt over at kanskje barnefar vil skape et forhold til sønnen sin, uten deg?
      Med tanke på at dere var ilag så kort tid og det var ganske turbulent til tider..
      Jeg tenker i hvertfall at å måtte feire bursdager og ha samvær med et eventuelt barn med Ex’en tilstede ville jeg ikke taklet! Det er jo normalt å fordele spesielle dager seg i mellom, som bursdager, jul, påske osv? Ville du ha dratt bursdagen til Nathaniel med hele hans familie tilstede og de i tillegg hadde gitt uttrykk for at de misliker deg sterkt?:)

    3. Du “anonym” selv om deres forhold kanskje var turbulent og kort, betyr det ikke at begge foreldrene må “offre” noe når det kommer til gutt ungen. Selv om han kanskje ikke trives i hennes selskap eller ikke kom av helt andre grunner, var Rannveig flink som faktisk tok det skrittet og inviterte ham. Så siden de ikke er sammen eller kjærester, betyr det ikke da at man burde stille opp og kunne være sammen ved spesielle anledninger?
      Syntes Rannveig utgjør en bra mammafigur, for husk nu folkens: dere kan slenge så mye dritt over nette men la meg spørre, er du 19 og alene mor?

    4. Uffameg, så trist at pappaen hans ikke ville komme.. =/ Godt å høre at dere hadde en fin dag uansett! =) Og ikke minst; så spennende med fotoshoot, da! 🙂 Hva er det å tjene på slike oppdrag i ny og ned, forresten? Kunne du ha skrevet litt om det? =)
      ♥ Lizbethosnes.com – Mitt liv med mine interesser, og lidelsene angst og anoreksi.

    5. Skjønne godt barnefar ikke vil ha nokka med ho, alt å alle ho krangle med blogges jo om.. Slutt å heng han ut som den store stygge ulven, har selv erfart at du e ikke så englebarn som du sjøl har gjedd dæ ut for her.

    6. Det var absolutt ikke drittslenging som var meningen her, var bare en liten refleksjon jeg hadde over den situasjonen! Å nei jeg er ikke 19 år og alenemamma, men å være det er heller ingen unnskyldning for å ikke ta hensyn til andre rundt seg! Man må huske på at barnefar har også en opplevelse rundt svangerskapet, fødselen og oppveksten til barnet. Og jeg TROR ikke barnefar i dette tilfelle har hatt det bra rundt hele hendelsen, derfor synes jeg han bør få tid på seg til å komme over det som har skjedd. Med tanke på at han har blitt hengt litt ut på denne bloggen, så er det ikke bare å svelge det vonde og gå videre? Dette er absolutt ingen påstander men mer en refleksjon fra min side! Man må huske på at folk reagerer forskjellig, og man bør respektere det! Det handler ikke om han tar ansvar eller ikke, men hvilke muligheter har han til å ta ansvar?
      Å det er flott at Rannveig prøver å vise at han er velkommen, det er en litt treg men god start gi han litt tid!:)

    7. Enig med anonym over .. Siden du og barnefar ikke har noe godt forhold så er det naturlig nok ikke så lett for han og stille i bursdagen med din familie. Og om forholdet mellom dere er svært ” betent” så bør man kanskje ikke gå i selskap sammen da det kan bli konflikter. Er man som ex’ venner og har god kommunikasjon så blir det selvsagt helt anderledes.
      Men når man ikke er sammen så er tross alt det vanligste att barnet har en feiring hos mor og en hos far.
      Så må jeg gratulere så mye med 1 åring i hus 🙂 En aktiv og spennende alder ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg