Fotoshootblogging

Hei og hopp alle søte blogglesere ! Nå sitter jeg å venter på at det er min tur til å ta bilder igjen. Er to andre modeller her, og det er ISkaaaaldt ute. Grøss ! Holdte på å fryse av meg fingene da jeg var ute med brudekjolen i ste . Huff :p å hvertfall puppene ! Huff de puppene altså .. Syykt ekkelt når jeg fryser, da kjennes det ut som jeg har alvorlig brystspreng akkurat som da jeg amma liksom ..

På siste bildet har jeg på støttebandasjen, den måtte jeg bare ta av rett før vi skulle ta bildene med brudekjolen. Men nå skal jeg springe ! Blogges senere :*

12 kommentarer
    1. lille fjortis ute gikk, lille fjortis bombe fikk, bomba smalt, fjortis falt, masse brunkrem overalt..
      Den va ment mot dæ, om du ikke skjønte det blondie!

    2. Jeg fikk beskjed om å holde brystene mine varme, de skulle IKKE fryse. Nå tok jeg det på sommeren, så var ikke så veldig vanskelig å holde de varme.

    3. Du som skriver den TRAGISKE “vitsen” over her.. Tror du Rannveig-19år-og er mamma tar seg t av sånt piss? Forstår ikke hvorfor du skriver sånn.. Morsomt er det ikke.. Tegn på sjalusi, sjalusi og sjalusi!!

    4. Alvorlig talt! En ting er å komme med nedsettende kommentarer til et voksent menneske (noe dere absolutt burde holde dere for gode til å gjøre), men å kommentere barn er så langt under beltestedet man kan komme! Skjerp dere..

    5. Sjalusi mæ oppiræva… Allt handle ikke om sjalusi i verden…
      Men den dær satans vitsen kan person stikke langt oppi sin egen brune rævhåll. Eller kanskje den e oransj?
      Og
      Du som kommentere at Nathaniel ska lissom ha ett syndrom… Ehhm… Jah.. Æ trur alle skjønne ka du har oppi toppen.
      Kan nu ærlig si at æ e ikke enig i allt Rannveig skriv og gjør på bloggen.
      Men ho virke som en god mor til guttn sin!!
      Han virke som den blie guttn! Se nu på bildan, å du ser DET glimte i øyan hannes. DET smile!
      Han har det ikke noe vondt den guttn!!
      Å dåkker som kommentare om ho tar sæ en fæst eller e me vænna sine eller ka faen ho driv me..
      Om dåkker har unga – sitt dåkker serriøst isolert innenfor fire vægga 24/7???
      Å dåkker som ikke har – Skal dåkker kutte ut vænna og litt festing..å KUN sitte innenfor 4 vægga når dåkker får unga og fortsette sånn til ungen blir gammel nok til å forlate redet. Trur dåkker at det blir å skje? Really?!
      Det e GREIT å dra ut av å til å ta en fest.
      Det e GREIT å ha vænna selvom man e foreldre.
      Det e faktisk lov å ha ett FUCKINGS LIV selvom man har unge!
      Sålenge man ikke driv å elte ungen til fremmede hver helg, skade ungen, sulte ungen, elte han aleina osv osv…. Å det gjør ikke Rannveig.. Da hadde ansikte til Nathaniel vært full av usikkerhet og sorg… Ikke lykke og smil
      Om dåkker meine Rannveig e så dårlig mor(Wtf..?)… Ska låve dåkker at det finnes mye mye værre foreldre!
      F.eks så kjenne æ ett parr som festa HARDT med masse folk, hjemme!!!!! mens jenta demmes lå og “sov” på rommet ved siden av?!?!?! Jenta er 1 år og noen måneder!! Jeg kjenner også mange av de som var der, og ikke alle er like stabile i fylla… Stakkars jente sier bare jeg.. SÅNT reagerer jeg på!
      Rannveig har ikke gjort noe så dumt! Hun lar allefall f.eks bestemoren eller bestefaren passe på han.
      Å de fleste har nok ikke sjalusi mot Rannveig… Kun ett jævla lite liv og fordømmelsa.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg