Lækker eller ulækker ?

Nå skal dere få se det sykeste jeg har opplevd på en god, good stund. I dag fikk jeg nemlig vite at det var lagt ut et bilde av meg som gravid, på en eller annen DANSK facebookside, med teksten: Lækker eller Ulækker? / sexy eller ikke sexy.

HALLO ? Seriøøst ? Hvem gjør egentlig sånt ? Dette bildet er tatt av meg da jeg var rundt 35 uker på vei med Nathaniel, jeg veide sikkert mere enn jeg noen gang har gjort før og mest sannsynlig kommer til å gjøre også, TIL TROSS for det så jeg faktisk rimelig bra ut.  Og så skal en haug med mennesker komme å bedømme om jeg er sexy eller ikke ? Hahah, velg nå i det minste et bilde der jeg ser ut slik jeg gjør i dag, som meg selv, og ikke som høygravid. Det blir jo bare tragisk ..

Sykt, bare sykt….  og sykeste av alt er at bildet har rundt 2-300 kommentarer og over 1000 likes !

http://www.facebook.com/pages/HOLD-K%C3%86FT-man-du-er-l%C3%A6kker/215535241826563?sk=photos_stream

Synes DU det er riktig å bedømme en persons utseende på denne måten ? 

14 kommentarer
    1. Syns det er litt skummelt at folk driver sånne “sider”, det er trist og tragisk at de faktisk bruker tiden sin på dette… Men vakker det er du!! 😀

    2. Haha tragisk..! Er faktisk mange som synes det ikke finnes noe som er mer sexy enn gravide damer! Selv har jeg aldri følt men så flott som når jeg gikk gravid

    3. Så lenge et bilde blir lagt ut av en persom som har facebook kan ikke personen si noen ting.
      Når man lager en facebook konto godtar man at folk kan legge ut bilder av enn selv.
      Jeg kan f.eks legge ut tidenes bilde av deg, uten at du har noe du skulle sagt. Bare fordi at du faktisk har en fb konto.
      Samme gjelder bildene du legger ut. De er faktisk ikke dine lengre. De tilhører fb og de kan bruke de akkurat som de vil.

    4. Hvorfor ikke bruke twitter?
      Legg inn dine tweets på bloggen din, facebook og facebook side av bloggen din og du har flere fans enn du kan også legge inn dine oppføringer på Facebook, og laste opp bilder fra Instagram også.

    5. TIl og med her må du fremme at du syns selv du ser jævli deilig ut ? Hva er galt med deg, er det det eneste som betyr noe i din lille verden ? Du er kanskje ikke smartere enn at du skjønner at du latterliggjør deg selv heeeeeeeeeele tiden! Herregud, istedenfor å linke dette, for å få mer oppmerksomhet. Burdte du kanskje heller rapportere det ?? Du er sååååå PRKÅT!!! ÆSJ!
      Misbruke gravidmagen på den måten er latterlig! OG jo, du har delvis skyld i dette selv, som aksepterer det. Glad for at du fikk en sønn, så kanskje han unngår å bli så jålete som deg. Stakkars gutt, ha en så innbilsk egenrådig mor!!

    6. hallo i luka! det må no for all del være lov til å føle sæ fin å sexy fordeom man har onge? ho rannveig e flott, å ho ser utrolig bra ut å i tillegg e ho ei supergod mamma! alle like å se bra ut! SKJERPINGS folkens

    7. Hehe, virker som du klikker fordi de har lagt ut et bilde det du ikke er syltynn?! Er det fokuset? Trist..
      Og til deg over, andre kan ikke bruke bildene man legger ut på fb. Det er sant at fb blir og eie de, men IKKE andre..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg