Lille Julaften !

I dag har vi vært å spist nydelig mat og dessert hos pappa og stemoren min, Lutefisk med tilbehør ! Selv er jeg ikke så stor fan av Lutefisk, men jeg prøver virkelig. Følte jeg får hvertfall 10 voksenpoeng når jeg faktisk likte det denne gangen, haha !

Var veldig koselig å være der ! Nathaniel sjarmerte som alltid alle i senk, han blir alltid automatisk midtpunktet i alt uansett hva han gjør. Nå har det seg sånn at Nathaniel nettop har lært seg ordet “klappe”, så hver gang noen sier det, eller begynner å synge sangen “klappe søte” så begynner han å klappe og gliiise, haha.. og noen ganger synger han med ! Gud så stor gutten min er blitt. Jeg er så ufattelig heldig, i fjor fikk jeg den fineste julegaven jeg kunne drømt om bare 5 dager før selveste julaften, og heller ikke i år ligger den fineste julegaven under treet. Den aller fineste gaven jeg har fått er gaven å få lov til å være mamma til en så utrolig vakker gutt, i over et helt år nå, og jeg er takknemlig for hver eneste dag jeg tilbringer med han. Jeg ville ikke gått glipp av noe ! Og er så ufattelig, ufattelig glad for at jeg slipper det.l 

Å være mamma er bare så fantastisk at jeg klarer ikke å sette ord på det ! Ingen ord kan beskrive min kjærlighet for min sønn, og uansett hva folk måtte mene, så setter jeg han forran meg selv. Alltid !! Jeg ville for eksempel aldri valgt å ta en operasjon om jeg ikke visste at jeg hadde min mor til å ta meg av han. Min mor, som er den nærmeste personen i livet hans etter meg. 

Nå skal jeg avslutte å gå å pynte treet ferdig, men først vil jeg bare ønske alle mine lesere en god jul ! <3 


Fin med støttebh som moser alt som er å mose flatt ! Dere kan tro jeg gleder meg til å kvitte meg med denne, og begynne å kjøpe sexy undertøy igjen, hihih :- D 

8 kommentarer

Siste innlegg