Ny header !

Mellom juletrepynting og kakepynting fant jeg ut at jeg likesågodt bare kunne lage meg ny header, var litt lei av den jeg hadde og følte at den ikke passet så bra, siden jeg ikke skriver så mye om Nathaniel eller legger ut så mye bilder av han. Så , da lagde jeg altså ny! Tar meg bare 10 minutter, og føler jeg virkelig har fått teken på det i det siste … blir faktisk allermest fornøyd med de headerne jeg lager selv. Men det er jo ikke så rart da, jeg vet jo akkurat hva jeg selv vil ha, høhø ;- ) 


Ble selv kjempefornøyd og nå passer alt bedre i bloggen. + at det er litt refreshing med ny header uansett ! Hva synes dere ? Nå skal ho mor gå å ta senga fatt med god samvittighet, og gleder meg så utrolig mye til å tilbringe en koselig julaften med mitt alt, min skjønneste lille skatt, drømmegutten i mitt liv <3  Gleder meg sånn til han skal pakke opp alle gavene sine 😀 

Nattinatt <3 

14 kommentarer

Siste innlegg