Den beste julaften noensinne, Nathaniel har tatt sine første skritt !

I går var rett og slett bare en helt fantastisk dag, utrolig koselig stemning og Nathaniel sin andre julaften, faktisk ! I fjor var ikke julaften mye å skryte av, vi kom hjem fra sykehuset på lillejulaften og fra den dagen vi kom hjem så fikk jeg jo fødselsdepresjon pga alt tullet med barnefar osv. Så den julaften var ikke mye skryte av, gråt meg for det meste gjennom de første dagene etter vi hadde kommet hjem. Var jo selvfølgelig overlykkelig for å ha blitt mamma, men samtidig dypt deprimert pga andre ting så sånn ble det. 

MEN, årets julaften, ja det var ubeskrivelig. Fellte noen tårer denne gangen også, men av ren lykke. For midt under pakkeåpningen, så tok min skjønne, vakre flinke gutt sine aller første skritt. Og gud så rørt jeg ble altså. Skulle gjerne lagt ut video, kanskje jeg gjør det senere, får se 🙂 TENK at han tok sine første skritt på selveste julaften ! Jeg er ikke spesielt kristen eller noe, men jeg synes det er litt koselig å tenke på at navnet hans betyr “gave fra gud” ( det visste jeg ikke før etter jeg hadde bestemt navnet) han ble født 5 dager før julaften, og tok sine aller første skritt på selveste julaften ett år etterpå. Helt sykt hvis alt det er tilfeldig, men det tror jeg ikke egentlig at det er ;- ) 

Kan si meg meget fornøyd med årets gaver, hehe ! Både til meg og Nathaniel, selv om jeg vet at Nathaniel enda har masse pakker som Nathaniel aldri kommer til å få, som liggeer hos pappan sin. Ikke kom han eller noen på farssiden med noe gratulasjoner, eller pakker på hverken bursdagen eller julaften. Jeg blir lei meg på min sønn sine vegner, men jeg tar absolutt hintet og vi går vidre med våre liv og legger det kappittelet bak oss og ser framover og jeg GLEDER meg til å starte på frisk start igjenx , hehe ! Nathaniel fikk hvertfall kjempefine gaver av mamman sin og mange andre som er glade i han, og synes de nye lekene sine var morsomme ! 

Min julegave til meg selv i år, ja det tror jeg dere alle  vet hva er ! Litt dyr var den, men jeg er så utrolig fornøyd som jeg kan få blitt ! Angrer ikke et sekund for å si det sånn :- D Ellers så fikk jeg en verdens fineste maleri av min vakre sønn,

Brun Fjellräven parkas, masse småting, ting til leiligheten, klær og gavekort. Men merker at for hver julaften, så blir det mindre å mindre pakker på meg selv, hmmm.. merkelig :p Sikrere eldringstegn enn det finner man ikke ! 

Superfornøyd med denne !

 

Var hærlig å hive kjolen av å ta på koseklærne ! Diiiigg 🙂 Måtte også såklart ønske min kjære lille Cocopus god jul, og ordne det fint på graven hennes <3

Lille pusiprinsessa mi <3 

Alt i alt en utrolig vellykket julaften, jeg kosa meg mye, Nathaniel var helt i ekstase, og det var veldig koselig julestemning ! Vi liker jula ! Nå ser vi fram til et nytt år og nye spennende ting vi kan gjøre og oppleve, og jeg ser fram til å, i likhet med dette året som har gått, tilbringe hver eneste dag med min vakre sønn !  Og til å flytte til Kristiansand å starte med “blanke ark”  til sommeren 🙂 

 

Nå skal jeg avslutte heer siden vi skal spise Lammeribbe straks, har egentlig kjempemange fine bilder jeg ville ha delt med dere, men får ikke pcn til å ta inn minnebrikken fra digitalkameraet, så inntil videre så får dette holde 🙂 Tenkte faktisk å lage et innlegg med “unblogged pictures” hvor jeg legger ut bilder jeg hadde tenkt til, men aldri fikk blogget om :- ) Noen som er intressert ? 

Ha en god jul alle søte lesere ! Blogges <3 

 

13 kommentarer
    1. Så fint å at dokker har kosa dokker, morsomt at han tok sine første skritt på julaften. Er noe du alltid vil huske.
      Så trist at pappaen til Nathaniel ikke vil ha noe med dokker å gjøre, her har vi noe ala det samme bare at her fikk ho noen julegava men de ble levert på døra uten at han tok seg bryet med å ringe på å hilse på dattera si. Kommer nok alltid til å være litt vondt at pappan til det beste man har ikke vil ha noe med dæm å gjøre. Du får bare tenke som så at det e kun hannes tap ikke ditt.

    2. Så koselig dere har det!
      Ufyselig farsside. De må jo være helt idiot i hodet alle sammen. Søstrene til barnefaren og foreldrene hans også. Latterlige mennesker. De burde virkelig skjemmes for å oppføre seg sånn. Det verste er vel at de ikke gjør det en gang, fordi de ikke har hjerne nok til å se hvor gal oppførsel de har!! Blir så forbannet. Dere fortjener bedre. Bra dere går videre og har lagt de bak dere!! 🙂

    3. Godt å høre at du har hatt en fin jul Rannveig! Har vært fast leser i langt over 1 år nå.
      Men jeg vil “påpeke” en ting, ikke noe å henge seg opp i eller negativt, bare noe jeg la merke til:)
      På høyre side på “om deg” har du skrevet at barnefaren ikke vil bli nevnt på denne bloggen. Og man legger jo merke til når det blir skrevet om han siden det ikke skjer hver dag ;- p Så det er litt lurt å velge, om du fjerner det som står på “om meg” eller å velge å ikke skrive om han i det heletatt, han fortjener jo strengt tatt ikke noe oppmerksomhet slik som han holder på synes nå jeg!
      Men dette er bare et lite tips:) Ha en riktig fin jul videre, og titt gjerne innom bloggen min !
      Klem

    4. Outlet har hatt de jakkene til 1000 kr. lenge no. Nedsatt fra 8000 til 1000… Håper det var der du kjøpte den.. Ellers er det litt kjipt vis du har betalt 8000 for den då:(

    5. Fyfan i hælvette æ blir kvalm av å tænke på kordan dæm behandle dæ å din nydelige sønn! kem hadde trodd at du som 18 åring sku bli mamma å være så bra mamma? du klare det utroli bra, e så koselig å læse om dagan dåkkers, å sønn din må jo bare ha værdns bæste mamma, e så ufatteli stygy av barnefarn å behandle dæ sånn, ikke minst sønn sin… Åsså va d arti å læse om det første skritte hannes 🙂
      Du e så FLINK! 😀 stå på. å hatera stikk til hælvette, e ikke lætt å få så mye dritt mot sæ 😉
      Gått nyttår 🙂

    6. Hva skal du gjøre i Kristiansand ? Tenkte det var veldig langt fra Alta der du har din mor og venner som kan avlaste deg litt. Bare spørr av ren nyskjerrighet. Fortsatt God Jul :)BTW: Det øverste bilde av deg var veldig fint 🙂

    7. Anonym litt over her: den jakka koste ikke 8000. Den koste Ikke 4000 engang! E en modell som har vært i flere år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg