Artikkel om meg i Nordlys om hetsing på nett !

Artikkelen ligger forresten ute på Finnmark Dagblad og Side2 også ! 

Trykk her for å komme til artikkelen ! Det som er viktig å få med her,som han glemte å ta med i artikkelen sin, er at jeg sa at, OM det i framtiden blir stygge kommentarer rettet mot Nathaniel, så vil jeg slutte å blogge av hensyn til han, fordi det ikke er forsvarlig av meg som mor  å blogge om han dersom han får slike kommentarer rettet mot seg. Det er noe jeg vil beskytte sønnen min mot ! Stygge kommentarer mot meg selv er noe jeg nesten ikke gidder å tenke over to ganger, uansett hva det står det, pga at jeg er så vant til det. Det er rett og slett hverdagslig og jeg tenker slik; din jævla taper !

MEN. Kommentarer mot min sønn, som rett og slett er onde, det godtar jeg overhodet ikke. Det er syke, syke mennesker som gjør slikt og jeg klarer overhodet ikke fatte det ! Dette er en stor grunn til at jeg ikke blogger så mye om Nathaniel lengere, slik som før. Jeg vil beskytte han mot disse syke menneskene ! Tenk litt over det , kjære drittslenger.. har du det egentlig bra med deg selv, og SÆRLIG når du føler å slenge dritt til en forsvarsløs baby ? Nei, tror ikke det.. 

 

Anbefaler alle å lese artikkelen og tenke seg om to eller ti ganger om på hvor mye og hva man velger å legge ut på nett om ungen sin  :- )

Del gjerne dette innlegget videre ! 

22 kommentarer
    1. Jeg leste det i nordlys. Du skal vite at jeg stiller opp for deg og Nathaniel. Du kan faktisk gjøre slik at du må godkjenne kommentarer, så slipper folk å lage diskusjoner av det. Jeg har det slik at jeg må godkjenne dem. Det er bare et tips. Stå på, juleklem fra meg 🙂

    2. Ja det så mye dritt og useriøse folk som blogger og slenger med kommentarer, at jeg blir helt “satt ut” mange ganger…men slutte å blogge? Aldri i verden – de der slampene skal ikke vinne over meg. Ikke over deg heller Rannveig – håper Janteloven drukner i 2013 🙂 Klem

    3. helt utrolig hvordan verden er blitt med mobbing osv, når folk angriper en 1år gammel gutt da har det gått for langt. syk verden vi lever i. Men du vet jo selv at nathaniel er frisk, så du ligger noen skritt forran dem 😉 stå på!

    4. At noen sjikanerer et barn sier mer om vedkommende enn om deg, Rannveig. Kos deg med den nydelige gutten din og hev deg over de som ikke vil deg vel , de er ikke verd å bruke tid på.

    5. Dette leste jeg på nette i sted
      ”Hun ødelegger jo så mye for seg selv med å fremstå slik som hun gjør. Hvertfall om hun vil ha en skikkelig jobb etterhvert.
      I noen tilfeller (som her) syns jeg hvertfall det er bra at babyer begynner i bhg. For denne gutten har hvertfall behov for skikkelige voksenpersoner i livet sitt.”
      Å vet dere ka jeg mener om det.
      i følge det jeg har fått med meg så ønsker rannveig å bli modell.
      Å for å få en sånn jobb så må hun kunne tørre å vise seg frem for å få oppmerksomhet
      Nytter ikke å sitte hjemme å ikke gjøre nokka,blir jo langt merke til i modell verden da.
      Å det eneste jeg synt hun gjør e å vise sønn sin at uansett kas drømmer man har så e det fult mulig å gjennomføre dem 🙂

    6. Omg. Folk må klare og vokse opp snart.
      Har fulgt deg siden du gikk med lille Nathaniel Chrisanderi magen.
      Jeg fortstår virkelig ikke hvorfor så mange hetser deg sånn. du er ung, smart og vakker kvinne.
      Du er flink med sønnen din og tar ansvar.
      Dere som ikke skjønner det må skjerpe dere! G
      Gå ut av bloggen om dere ikke har noe bedre og gjøre enn å slenge dritt.
      Mvh,
      Maria S. Oslo

    7. Herregud, hvem er det som synker så lavt at de slenger dritt om et barn?! Snakk om syk og nedrig oppførsel, går ikke an. Folk må ta seg kraftig i nakkeskinnet!! Sønnen din er nydelig, og jeg synes du er ei tøff jente- hva du gjør med kroppen din angår ingen andre enn deg selv, om folk har et problem med det får de holde det inne i hodet sitt.. Herregud, blir så matt av mennesker av og til! Stå på, Rannveig. Du har min (og mange andres) respekt, men det beste er at du har respekt for deg selv:)

    8. Leste saken innpå Nettavisen, og jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg ble sjokkert, men det ble jeg desverre ikke….. Men trist og lei over at folk ikke har mer vett enn dette, det blir jeg.
      Du er en nydelig jente, og gutten din er rett og slett vakker <3
      Prøv så godt du kan å heve deg over det, jeg vet det ikke er lett, men forsøk.
      Og til dere som synes det er greit å skrive slike stygge kommentarer; gå litt i dere selv. Synes dere virkelig at dette er greit? Hadde dere vært OK om noen kom og sa slike ting til dere?
      Ha litt respekt for dere selv, og oppfør dere som folk. Liker du ikke det du ser, så gå inn på en annen side da.
      Masse lykke til videre Rannveig!

    9. Folk bør passe seg for hva de skriver på nett. Et veldig lett å finne ut iP adressa og fine ut hvem det et og man kan anmelde de som gjør det. Leste for litt siden at nå kan personer på nett som mobber få ei god bot osv.. pass dere for hva dere kommenterer! Politi ser hva dere skriver; )
      Stå på Rannveig du er ei flott mor. Og sønnen din er herlig

    10. Du har en utrolig vakker liten gutt du skal være meget stolt av 🙂
      Ikke hør på slike skadde mennesker.
      Vær stolt av deg selv og gutten din 🙂

    11. Helt vanvittig att mennesker kan få seg til og kommentere stygt om ett forsvarsløst barn , det er skikkelig lavmål og utrolig frekt !!
      Håper virkelig folk holder seg for god for slikt i fremtiden !!

    12. Helt sykt hvor frekke folk til tider kan være. Både du og nathaniel er nydelige, virkelig.
      Og han er veldig heldig som har en så ansvarlig mamma. Stå på Rannveig, du er kjempesterk 😉

    13. Leste just om det på nett. Blir helt sjokkert over at folk kan finne på å si noe sånn som det. Synes det er sykt barnslig og utrolig dårlig gjort å si det om et lite barn på 1 år! Herregud altså, hadde den personen som har sagt/spurt om det hatt et barn selv ville hun nok ikke sagt det!
      Nathaniel Chrisander Er jo såå nydelig!
      Får håpe de som har sagt det får en dårlig framtid, jævla tapere altså!
      Stå på Rannveig! Du må være stolt over den fine gutten du har

    14. Det er så utrolig mye syke folk som ikke har det godt med seg selv som MÅ gå løs med onde kommentarer og drittslenging til barn. At folk kan synke så lavt er for meg helt utrolig. Jeg har lest bloggen din i hele kveld (følger med på unge mødrer og gleder meg til å se), og det er helt utrolig hva folk klarer å lirke ut av seg… Og i dagens samfunn så skal vi gå sammen og stoppe mobbing… Men hva hjelper det når folk kommenterer her, og er de som kommer med disse kommentarene klar over hvor mangen som leser bloggen og ser hva dere skriver og tenker at: -Greit, når de kan skrive sånne stygge ting kan jeg også.. Jeg er selv mor til ei jente på 2 år, og jeg er skremt over samfunnet vårt i dag, når det gjelder fysisk, og psykis mobbing på skole og på internett.. Er det virkelig et sånt samfunn vi vil at ungene våre skal vokse opp i?! Jeg har selv opplevd mobbing og div som barn IKKE burde oppleve i det hele tatt… Er det ikke et ordtak som heter: VÆR MOT ANDRE SÅNN SOM DU VIL AT ANDRE SKAL VÆRE MOT DEG?! Rannveig må være (etter mitt hode) en utrolig sterk person som fortsetter å dele livet sitt med alle på bloggen trass i all den massive og (for meg) uaksetable og rett ondskapsfulle kommentarer! Og hva hadde dere gjort om noen hadde gjort akkurat det samme mot dere?! Nei, Rannveig skal ha all ære for at hun hever hodet sitt over dere ynklige personer som gjemmer dere bak “anonym” og tastaturet! Og gå løs på en liten baby?! HALLO!! Hvor er denne tingen mellom ørene som kalles hjerne plassert hos dere (hvis dere i det hele tatt har den der greia)?! Stå på Rannveig, DU er den DU er! DU kjenner sønnen din best! DU vet va som er sant og ikke! Hadde jeg fått like mye kritikk som deg så hadde jeg vært knekt for lenge siden. Sterk er du!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg