19. plass på Blogg.no !

God “morgen” alle søte lesere der ute ! 

Er flere timer siden jeg våknet, har sovet ekstremt lite natt til i dag. Slik går det når man tenker aaaltfor mye, når man egentlig ikke burde tenke i det hele tatt. Huff, jeg er flink til å tenke altså ! 

Etter gårsdagens artikler om meg på Nordlys og Side2, har lesertallene på bloggen steget i været ! Hadde nesten hele 6500 lesere i går, og nå, allerede kl 13 på dagen, ligger på straks 5000 unike lesere. Sykt ! 

Jeg synes jo selvfølgelig det er BRA at bloggen min blir mere lest pga. en sånn sak, og jeg er glad det er så mange som støtter og bryr seg om dette. For netthetsing av barn er virkkelig ikke greit, på noen måter. Og jeg er sikkert ikke den eneste som har opplevd det. Det er riktignok bare to kommentarer som har vært direkte onde og rettet mot Nathaniel, og som sagt, kommer det flere, VIL jeg slutte å blogge evt. stenge kommentarfeltet for alle og enhver. Som sagt, for å beskytte han :- ) 

Og så vil jeg benytte dette innlegget til å takke ALLE dere som har sendt meg brev på facebook og mail, dere er helt fantastiske ! Jeg har til vanlig ikke mulighet til å svare alle, langt ifra, og hvertfall ikke nå som det bare har tatt helt av. Men etter julen så skal jeg gå igjennom både mail og facebook og prøve å svare så mange som mulig, jeg lover.. for det er såå koselig å vite at så mange støtter meg ! Det setter jeg virkelig utrolig stor pris på 


Sååå, i og med at jeg har sovet ekstremt lite ser jeg litt ut som en junkie ! Synes jeg forresten har blitt riktig så flink å legge ut bilder av meg selv, sminkefri, extensionsfri… kommer det med alderen tro ? Hahahah.. eller bare ren latskap ! Men så fort jeg har skrevet ferdig dette innlegget skal jeg hive på noe krigsmaling, pakke sakene, ta med meg ungen og forhåpentligvis få min venninne med meg på “city”, har litt ting jeg skal kjøpe, blant annet en ny kjole til nyttårsaften.. tror jeg ! Ikke helt sikker om jeg gidder å bruke penger på det siden jeg har så mange fra før av.. Må hvertfall kjøpe champis , det må man jo ha på nyttårsaften :- D Og ikke kom med at jeg er en dårlig mor nå og den regla, please… er rundt 2 mnd siden jeg sist var ute nå :- ) Synes egentlig det er et passe bra tidsrom mellom hver gang, reagerer selv på mødre som drikker ofte , dvs annenhver helg eller noe..  det synes jeg er altfor ofte !

Men nok om det. Vi blogges kanskje senere ! Smask 

15 kommentarer
    1. Enig med personen over.. du er SYKT pen uten sminke, en kjempegod mor og fortjener absolutt å ligge høyt oppe på topplista.. ikke for at du får stygge kommentarer.. men for alle de fine du får <3

    2. Ahhhhhh kunne ikke blitt mer stolt. skal hjelpe deg å få deg mer til topps vennen! Du fortjener alt det beste, for snillere menneske enn deg finnes nesten ikke 🙂 GRATULERER sweetie 😀

    3. Du er på 9.plass, fordi du bare fortjener det ♥ Mødre må få lov til å kose se av og til, uten at noen skal komme og fortelle deg hvordan du er som mor, du er en god mamma! 🙂

    4. Syntes du var mye penere uten extantionsene, bu burde begynne og gå sånn på håret , det var utrolig fint! :-))

    5. Hva fast barnevakt for en gutt på et år ifjord. Foreldran va ute tre uke på rad, den 4 uka i måneden va dem ikke ute på byen, men på besøk bare. Hendte ofte at dem kom hjem klokka 6 på morran å nån gang klokka 8 på morran da gutten va allerede våken. Da endte det med at æ satt fra 8 på kveln dagen før til klokka 6 halv 7 på kveln dagen etter. Æ mene nu at du går ut altfor lite for å si det sånn. Sir det her, sånn at folk ska skjønne at det du gjør e ikke ofte. At andre foreldra e mye mer partymenneska enn dæ. Om du skjønne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg