Hjernedød nattbaking

Siden jeg mer eller mindre har sovet helt siden jeg gikk å la Nathaniel, så voknet jeg nå, kl 2 midt på natta ! Ikke smart Rannveig , ikke særlig smart.. Meen ! Ikke noe å gjøre med det. Så kom jeg på at jeg uansett må ha klart et nytt brød til ungen vokner kl 7, så satte jeg igang med brødbaking likegodt ! Og gjett hva ? Jeg presterte faktisk å ta 5,5 L isttedenfor 5,5 DL, slik det SKAL. være. Stusset litt over at den var så flytende, og skjønte først ingenting. Hadde litt lyst til å slå meg selv i hode da jeg fant feilen ! Hahah. Men det blir vel brød det også ? Nå står deigen til forheving og skal straks gå å ta den i formene.

Slik ser da min mislykkede brøddeig ut ! Når jeg er ferdig med dette skal jeg sette på en film og sove videre, skal bli diiigg 🙂 om jeg får sove da ! Satser på det :))

Nattnatt alle sammen ! Blogges ! Smask :-**

9 kommentarer

Siste innlegg