Koselig dag med bestemor !

I dag fikk jeg heldigvis shinet leiligheten min, og gud det var godt. Nå er det hvertfall innflytningsklart, og tror kanskje vi flytter hjem allerede på søndag 🙂 skal bli godt, men blir nok litt ensomt ! Jeg er jo i grunn en veldig sosial jente som liker at det skjer ting rundt meg, hehe ! Er godt med stillhet og, da ! Etter at jeg hadde fiksa leiligheta dro jeg å hentet ungen i barnehagen, og dro hjem til bestemor Mari som hadde invitert oss på middag. Og sånt sier man jo ikke nei takk til, hun lager jo tusen ganger bedre mat enn jeg noen gang kan drømme om å lage 😀

Så ventet vi egentlig bare på at Marita skulle komme hjem, slik at vi kunne trille “hjem” når det var leggetid for Nathaniel. Han var nok helt utslitt etter barnehsgen, for han sovnet med eeen gang. Nå sitter jeg bare her i sofaen å holder på å sovne sittende. Så nå etter jeg har gjort ferdig dette blogginnlegget blir det nok dusjen etterfulgt av maaaange timer med skjønnhetssøvn på ho mor ! Blir digg <3 helg imorgen , og kosetid med gullungen ! Tror jeg skal trille på Europris imorgen å kjøpe akebrett til han slik at vi kan ake 😀 det vil han nok like ! Nå skal jeg avslutte her! Blogges alle søte lesere <3

7 kommentarer
    1. Vil anbefale deg å kjøpe akebrett på lekebutikken i stede, kjøpte på Europris å bare det kom en homp eller litt snø så tippa det jo.

    2. Håper du har sovet godt – da du leser dette 🙂 Jeg er natteravn, og kommer ikke i seng før tidligst 3… B-menneske de luxe hehe. Kos deg med aking og ha en god helg – klem 🙂

    3. heeeeiii!! Rannveig!:) Æ trur ikke du vet helt kem æ e men vi e i slekt! æ e egentlig fra Alta! Eiby nermere sagt! Men oppvokst i Kirkenes. Vi e sånn ca på samme alder, å æ truur æ har mætt dæ når vi va vældig mye yngre! uansett. Æ bor i kristiansand nu, å ingenting e kulere om du kommer hit ned!:D Æ ønske dæ alt godt ! å håper du kommer dæ sørover!:) hilsen slekta di

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg