Bare en liten oppdatering, Oslotur snart og !

Hei igjen alle søte lesere ! <3


( bilde fra nyttårsaften ! ) 

I dag flyttet vi faktisk hjeem igjen, og guuuud.. så godt det var ! Men nå er det igjen kaos i leiligheten, for selv om jeg shinet her for et par dager siden, så hadde vi jo med MASSE bagasje nå når vi kom hjem. Mye ting man må ha med seg når man har barn skal jeg fortelle dere ! Streess, det er ikke akkurat som å pakke for en person for å si det sånn, det er tusen ting man skal huske på, spesielt nå når Nathaniel er blitt så gammel som han er. De krever jo mere og mere jo eldre de blir, til en viss alder da selvfølgelig , hehe :- ) 

Slik ser nå “walk in closeten min” når alle mine fineste kjoler er røsket ut derifra i full fart… ROT ! rot rot rot, å atter rot. Det er vel det eneste rommet i leiligheten jeg ikke maktet å rydde, har så sykt mye klær og stasj at det må jeg få gjort en annen dag. Og henge opp alle de ørten kjolene jeg har i koffertene mine, hahaha.. som for øyeblikket står uåpnet her forran meg. Latskap.. 


Og dere ! Nå i slutten av januar skal jeg også til Oslo igjen, faktisk ! Og da skal også Nathaniel være med, noe jeg gleder meg sykt til ! Blir nok koooselig :- ) Hva jeg skal der er det ingen som får vite, høhø ! Hvertfall ikke foreløpig eller på en gooood stund,eventuelt :))

Har også etter jeg kom hjem i dag laget en header til søte Cecilie, ble utrrolig fornøyd selv !!

Var den ikke fin ? 

 

Nå skal jeg avslutte her og gå å legge meg faktisk, har vært sykt trøtt og sliten i hele dag så det skal bli helt himmelsk ! I min EGEN seng, tilogmed <3 Slå den ! 

Nattinatt ! Blogges :*

16 kommentarer

Siste innlegg