God morgen !

Heii igjen alle søte lesere ! Føler skikkelig blogglyst i dag, så da kjører vi på ! Ungen er levert i barnehagen, og jeg sitter egnentlig bare å slapper av i sofaen og føler meg extremt giddaløs egentlig. Dagen i dag startet helt perfekt , gullungen var bare såå glad og for en gang skyld, så ville han faktisk koose ! <3  Vanligvis har han det altfor travelt til sånt om mårran, han skal rett til lekene han, hehe.  I dag skal jeg rydde resten av leiligheten siden det ble totalt kaos av alle tingene da vi flyttet hjem igjen for et par dager siden. Skal også ringe litt rundt å høre etter jobb, har veldig lyst til å jobbe med mennesker, for eksempel eldreinstitusjon, sykehjem , barnehage eller noe slikt. Så får se. Har også hatt flere butikkjobber tidligere, og trives greit med det og ! Men er jo gøy å prøve noe annerledes , synes jeg :- ) Min største ambisjon er jo å bli jordmor, noe jeg har bestemt meg for å klare 😀

Skal også ringe klinikken jeg tok silikon på å ta en liten prat med de angående resultatet til nå osv, i og med at jeg ikke har mulighet til å reise ned til Oslo på kontroll nå. Ellers har jeg ikke så store planer for dagen ! Får se hva som skjer, hehehe :- )) 

Ha en fin dag alle sammen ! Suss suss :- * 

34 kommentarer

Siste innlegg