Intervju og diverse !

Hei allesammen <3 er nettop ferdig med et intervju jeg hadde med en utrolig hyggelig dame fra Altaposten, tror det blir en ganske stor reportasje nå på lørdag så bare følg med !! 😀

Nå sitter jeg å venter på en time , jeg vil desverre ikke avsløre hva ( er ikke noe farlige/alvorlige greier altså, men personlig) , men til trøst kan jeg legge ut et skikkelig mongo bilde av meg nå mens jeg venter 😀

Bilde nedenifra er tingen dere ! Tjokka !

Men nå skal jeg avslutte ! Blogges :*

11 kommentarer
    1. Hei rannveig!! Gratulerer med nye pupper, de ser fantastiske ut. Jeg har også fått ett barn, vi gjikk gravide på samme tid, jenta mi er 11 mnd nå. Anyways, jeg har også veldig lyst å ta silikon, men jeg lurer på : Hvordan blir puppene visst vi vil ha flere barn?Fks etter amming ? Burde man vente til man er ferdig med barn? Blir puppene ødelagt? Eller går det greit liksom? Og hvordan i alle dager velger man klinikk??

    2. Hvorfor sier dere at puppene ser fantastiske ut? de er jo virkelig ikke fine og de ser jo maksimalt falske ut. Jeg kjenner jeg får avsmak av å se på dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg