Slappe av kveld for slitne mødre !

Da var det tid for dagens lille oppatering, ikke det at jeg har så sykt mye å oppdatere da, akkurat ! Men vil bare meddele at i dag har vært en sykt bra dag, har vært så utrolig glad jeg ikke har vært på kjempelenge ! Syykt bra. Men igjen, personlig ! Og om jeg ikke velger å blogge om absolutt alt,og holde ting hemmelig for mine 4-5 000 lesere, så gjør jeg det altså ! Ingen her har rettt til å vite noe som helst om meg, måtte flire av en kommentar jeg fikk i går hvor det sto at “jeg ikke kunne drive å blogge så hemmelighetsfullt” LATTERLIG. Hvem er du til å fortelle MEG hva JEG skal skrive om MITT liv, om jeg tør spørre ? Nei nettop. Fikk også kommentar om at jeg hadde valker, og en ting kan jeg bare meddele altså, og det er at det ikke finnes en eneste valke på hele min kropp. Bare så det så ! 

Uuuh… må bare få ut litt frustrasjon altså, jeg klarer for det meste å overse kommentarer helt fint, men noen ganger får jeg rett og slett lyst til å bare slå meg selv i hodet med en steikepanne eller noe over hvor dum enkelte mennesker er, seeerr ! :- D Nå sitter jeg bare å slapper av i sofaen med ansiktsmaske, hårkur og  hele pakka ! Og har nettop tatt en laaaang vaarm dusj, sett på både Unge Mødre DK og Unge Mødre ( gamle episoder altså… ) Diiiigg, jeg koser meg <3

Hvis noen lurer på hvorfor jeg er helt hvit i ansiktet, så er det altsåå ansiktsmaske, hehah :- ) 

 

Skal ærlig inrømme at det er meget merksnodig å se seg selv på TV, hehe ! For dere som har spurt så har ikke selve serien begynt enda, og jeg sier det en siste gang nå, siden jeg er fryktelig lei av folk som spør når UM kommer på tv. Det blir altså på førstkommende onsdag kl 21:30 på FEM ! Så vær så snill å ikke spør mere, er dere snill ! Takk på forhånd :- )) 

Nå skal jeg avlslutte, og bare sløøve videre. Blir sikkert tidlig kveld i dag siden vi skal opp og ut tidlig imorgen ,skal nemlig dra på “city” med en venninne og hennes datter ! :- ) Vi gleder oss ! 

Hva skal dere i helgen ? Blogges kjære lesere, og god helg <3 

18 kommentarer
    1. Unnskyld mæ, men at det ikke finnes en eneste valk på dæ? Høhø, det ene bilde du la ut i forrige innlegg, så det no ut som du hadde laust fett som hang over tightsen. 😉

    2. Ja nå gleder jeg meg til å se UM Norge, et program som tidligere ikke har interessert meg. Kos deg med ei god helg – her er det hvitvin og litt Idol, før film. Klem 🙂

    3. Hva så om Rannveig har litt fett på kroppen? Hun har bært et barn i magen i 9 mnd og da er det ikke rart 😉 hun har perfekt kropp syntes jeg da 🙂

    4. Men du skjønner vel at når du hinter til ting, begynner folk å lure, spekulere og sette ut rykter? Og det får det til å virke som om du liker den typen oppmerksomhet. Tydeligvis, siden du vier deler av innlegg til èn kommentar.

    5. Jæwla tolling. Lær deg å les før du kommentere,Guro. Flink du e Rannveig <3<3 digger bloggen å kommebtarene dine altså. Men beat drg da.. 🙂 kommentarene er så latterlige så det går ant å gjør det til. Haha.. Herreguuuud

    6. Æ vil bare få sagt at æ forstår ikke litt poeng i det hele takk med å dekke til bilde med nån små stjerner når du bevist velger å ta bildene sånn med vilje. Å det med at folk mener at du er så hemmelighetsfull er fordi du lokker etter oppmerksomhet, å det viser du godt med å svare sånn som du gjør

    7. Hører på Alta vgs at du e “gravid” igjen..? Må nu lure litt siden alle sier ” rannveigheitmann er gravid igjen.. Ser dere på magen hennes i forrige innlegg” Så det e nån som trur du skal få en unge til 🙂
      Tenkte bare du sku vite det:)
      Ha en fin dag videre! 😀

    8. Synes det er så bra at du valgte å ha lite silikon i puppene dine sånn at de ikke ser store ut:) de ser ganske små ut og det er så bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg