Jeg er….

…. snart lykkelig eier av en ny, ROSA pc ! I går kveld bestilte jeg nemlig en ny pc, var virkelig på tide ! Var noen som sa at den var drit, men slikt bryr jeg meg egentlig ikke om, er alltid noen som er misfornøyd med noe vet dere. Kan jo bare ta som eksempel, da jeg skulle operere puppene fikk jeg advarsel på advarsel om at det sto mye dritt om denne klinikken på nett, men jeg hørte på meg selv og fulgte MITT hjerte og hva jeg mente var rett for meg ;- ) 

Og hva står jeg igjen med ? Dritfine pupper til nesten 10 000 mindre cash enn hva jeg egentlig kunne måtte betalt om jeg skulle hørt på andre istedenfor meg selv !

Pc’n er nærmere bestemt en rosa Asus pc ! Den jeg har nå er skolepc, og er skikkelig DRITT. Kan ikke få forklart det bedre enn det, søppel. Skal gi den til Nathaniel slik at han kan leke så mye han vil med den når jeg får min nye, han liker nemlig veldig godt å denge harde gjestander nn i skjermer så da skal han få lov til det på denne :p Hahah ! 

Var ikke min nye pc fiiin ? 😀 Betaler i overkant av 4 000 for den :- ) Gleder meg <3

26 kommentarer
    1. Jeg sa det var en drittpc, hehe! 😛 Den passet ikke helt til det jeg skulle bruke den til. Skulle bruke den til jobbpc(foto), men jeg syns ikke photoshop funket så bra på den. Ellers liker jeg godt å bruke den til å sitte på nettet og se film på, skjermen er veldig god!

    2. Det er en god pc;) typen min jobber med data, han har prøvd lenge å få meg til å kjøpe den.
      MEEN im a sucker for MAC/apple produkter. Men er ikke alle alenemødre som har råd til det heller, så er jo logisk at du da velger noe annet enn hva jeg hadde valgt:P

    3. Unnskyld meg, dere er så frekke! MAC/APPLE er ikke alltid bare bra fordi det er dyrt, lol! Jeg har penger oppi ræva men jeg har altå ikke en mac pc, fordi jeg ikke likern i det hele tatt. HAr en ASUS å er storfornøyd! Den kostet mye den og, rndt 7000 kr, men bra nok for meg 🙂
      Faen til negativitet skal man lete lenge etteR? dere kanke ha det bra med dere sjæl.. Dessuten lurer jeg på hvorfor dere bruker tid på å lese en blogg dere kun er ute etter å lete etter feil på, å skrive inn negativ dritt til bloggeren, jævla sjalue møkkafolk:P

    4. Denne har jeg hatt og for å si det sånn så forstår jeg godt hvorfor den bare koster 4000. Den er fryktelig dårlig. Min kapitulerte raskt.

    5. Wow den var kjempekule <3 misunne deg! Lurer på hvor du har kjøpt den kåpen du har på deg på headeren din? hilsen

    6. Den er da LANGT ifra dårlig! Har hatt den selv,og hadde det ikke vært behov for den jeg har idag,så vil jeg tro jeg hadde hatt min Asus enda. Skam dere folkenes!

    7. Har ASUS, har hatt den i 2,5 år,er kjempe fornøyd! 🙂
      Den er ikke rosa da, kunne tenkt meg en sånn selv. 🙂
      Lykke til med den, og den er GARANTERT bedre enn det du har idag. 😉

    8. Jeg har akkurat samme pc’n, å den er langt ifra dritt! 🙂 Pc’n er kjempe bra, har mye plass å er lett å bruke, + den er rosa noe som gjør den awesome :p hehe

    9. Snakket ikke om at MAC var bedre fordi den var dyrere frøken smartass;)
      Jeg bruker MAC fordi den har programmer jeg trenger til arbeidet mitt som ingen andre pc’er har. Og jeg slipper å stresse med data virus. DERFOR liker jeg mac(og har apple produkter jeg kan synkronisere sammen med den)
      Var ingen som satt å prøvde å finne feil noen steder, alle har egen smak. Tror du må finne lesebrillene dine:)

    10. Marte –
      er du like frekk og ekkel i virkeligheten som du viser til her? ;s
      du skrev den fyste kommentaren som om rannveig er fattiglus
      Forøvrig har ikke smarte oppegående menneske behov for å ha en sånn tacky attitude som deg.

    11. Nå er du bare dum.
      Det er ikke alle som gidder kjøper dyre ting, når de får like bra for litt mindre penger;) (jeg bare påpekte hvorfor JEG har valgt den dyre varianten) men sa at PC’n hun kjøpte og var bra;)
      Sa ALDRI hun var fattig. Slengte ikke drit ELLER mobbet(så er ikke frekk eller ekkel) nei.
      Er kun du som er tacky her, når du sitter å slenger drit om noe du absolutt ikke forstod.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg