Jeg er feit med fett på hoftene !

Som jeg tidligere har nevnt på bloggen min, så leser jeg absolutt alle kommentarer , og setter pris på de fleste selv om jeg ikke får svart ! Her i går fikk jeg en utrolig merkelig kommentar, hvor en jente skriver at jeg ikke kan kalle meg tynn fordi hun mener hun ser tynnere ut, og hun er normalvektig, ikke tynn.

“Hei Rannveig. Du ser ikk eveldig tynn ut. Jeg er 173 og 64 kg. Og jeg anser meg som normalvektig. Vil likevel si jeg ser slankere ut enn deg om midjen (altså, disse hoftene dine, det er vel fett uten på dem, ellers hadde de vel ikke vært så kraftige) Og synes det er litt rart du omtaler deg som “veldig tynn”. Er du veldig lav kanskje”

Okei, jeg vil IKKE være med på å skape slankehysteri blant unge jenter, da jeg vet at det er mange jenter i veldig ung alder som leser denne bloggen. Men slike som deg irriterer meg kraftig når dere føler det er nødvendig å måle dere selv med andre , er det manglende selvtillit ? Nå har det seg faktisk slik at Maria her veier nesten 10 kilo mere enn meg, og er ca akkurat like høy som meg. Så nei, jeg er nok ikke veldig lav, er 1.72 høy, noe som gir meg en BMI på 18.93, som såvidt er innfor å ikke være undervektig. Sier ikke at jeg er undervektig, for det er jeg ikke, langt fra. Men jeg anser absolutt meg selv for å være tynn, ja ! Og jeg fatter ikke hvordan du på noen måter kan mene du er tynnere enn meg når du veier såppas mye mere enn meg, haha. Uansett.

Jaa, og så var det din påstand om masse flesk på hoftene mine, vel, kan si så mye som at jeg har naturlig med former, naturlig store hofter, og jeg har naturlig sånn “timeglassform” , altså ikke noe særlig med flesk som du påstår. 

Fikk også en annen kommentar om at “jeg ikke har modellmage” Vel, hva er egentlig modellmage ? Alle mennesker har forskjellig utseende, selv catwalkmodeller. Men har aldri sagt jeg har “modellmage”, og streber ikke akkurat etter det heller. Jeg er faktisk utrolig fornøyd med hvordan jeg ser ut akkurat nå, og det har jeg all grunn til å være ! Jeg har fått utrolig mye skryt over hvordan jeg klarer å se slik ut etter å ha fått et barn :- ) Jeg er ikke innbilsk eller noe, men man skal få lov til å få være fornøyd med seg selv synes jeg ! 

 

Og om du nå skulle være tynnere enn meg ( noe du umulig kan være siden du veier nesten 10 kilo mere) så kan jeg jo bare meddele at jeg har både gått gravid i ni måneder, gått opp 17(!!!) kilo, gått ned igjen, og født et barn. Noe som jeg har kommet kjempe godt ut av i motsetning til mange , mange andre ! 

 

Dette bildet er tatt 3 dager etter fødselen. 

Jeg vil nødig bidra til å skape noe slankehysteri, for jeg er imot at unge jenter skal slanke seg på den måten ! Jeg kan med handen på hjertet si at jeg ALDRI har gått inn for å slanke meg, jeg er og har så å si alltid vært naturlig tynn. Vil man ned i vekt, så nytter det lite å sulte seg eller gå på forskjellige dietter eller slankekurer

JA, de kan hjelpe deg. For eksempel, hvis du trener og går på NOKA samtidig er det en fin måte å ta av seg på. Men det nytter ikke uten trening ! Det finnes ingen vidunderkurer som gjør at man mister masse kilo. Bortsett fra fysisk aktivitet :- ) 

Ja, jeg har gått på NOKA og skal straks begynne igjen ( blir sponset ) men det er ikke fordi jeg vil slanke meg. Jeg liker maten deres og fordi det er kjappe og veldig næringsrike måltider, i tilegg til at jeg vet jeg holder vekta og ikke går opp da jeg går på den. For dere som har lyst å prøve ut denne kuren så finnes det flere innlegg i arkivet på bloggen om den, mere info, virkning osv. Det er viktig å huske på at dette er for voksne mennesker og man skal ikke gå på slike kurer når man er i tenårene, det kan faktisk ødelegge kroppens egen utvikling. 

Håper alle skjønner at dette ikke er noen oppfordring til unge jenter om å slanke seg ! Vær fornøyde med dere selv ! Det er først når man selv synes man er vakker at andre også kan synes det !!! :- ) Og Maria, gå å ta deg en bolle ! Ikke driv å sammenlign deg selv meg andre for å føle deg bedre, det kommer du ikke langt med ! 

Takk for meg ! 

 

( DEL GJERNE VIDERE DETTE INNLEGGET ! ) 

65 kommentarer
    1. Hun kan faktisk være tynnere selvom hun veier mer, altså se tynnere ut. Jeg skrev en lang kommentar til dere under det innlegget, vet ikke om du så det.
      Men uansett, ikke noe å bry seg om. Jeg syns ikke du er direkte tynn, du er veldig slank, du har jo former og sånt:) Jeg syns med andre ord at du har en veldig fin kropp:)

    2. Herreguud, du ser jo helt nydelig ut Rannveig – du har drømmekroppen ! Jeg har en veldig slank og fin kropp jeg også, men GIGANTISKE hofter, men jeg er uansett tynn, slik som deg?
      Skjønner ikke hvorfor folk gidder å hakke så veldig på folk, har de ikke bedre å gjøre kanskje?

    3. Nå syns jeg folk må slappe litt av med å kritisere alle andres utseende…
      Du er naturlig tynn, og syns ikke folk skal påstå at du har fett rundt hoftene og alt sånt.
      Men om du hadde hatt det – hva så?
      Det finnes garantert en mengde lesere av denne bloggen som har det (veldig få her i verden har fettprosent på 0%) så ender jo bare med at de blir støtt av det når noen kaller en med din kropp for valkete.
      skjerp dere folkens!! dette hysteriet rundt kropp har nådd grensen for min del… blir for dumt. “/

    4. Du har jo en helt amazing kropp!!! Og du har fått en unge?! Nei ikke ofre ett sekund på de idiotiske kommentarene. Det er sikkert usikre 14 åringer som uttaler seg om hvordan en kropp skal se ut. Digget headerbildet ditt forresten! 🙂

    5. Jeg kommenterer aldri på bloggen din fordi jeg rett og slett er sløv på det, men nå MÅ jeg bare.
      Du ser helt normal ut i kroppen, og er flott tiltross for at du har gått gravid og gått opp 17 kg og gått de ned igjen.
      Eneste jeg synes er trist er hvor mange innlegg det har vært den siste tiden på at du ikke bryr deg om alle de “stygge” kommentarene du får- likevel legger du ut LANGE innlegg hvor du forsvarer deg.
      Det er synd at du føler du må forsvare deg når du klart og tydelig sier at du ikke har problemer med deg selv og er fornøyd med deg selv.
      Håper du lar de kommentarene gå deg hus forbi fra nå, for som du sier selv ønsker du ikke å bidra til slankehysteri- men 4 innlegg i uka om at du er fornøyd og sikkert finere enn de som har kommentert kan bli litt i det meste laget og du virker mer usikker for hver gang du tar opp kampen med disse dustete folka som kommenterer kroppen din, og det kan bli oppfattet som “hysteri” likevel.
      La pupp være pupp, flesk være flesk og overse sånne kommentarer! Håper ikke du tar dette som kritikk men som en boost til å ikke la deg påvirke av kommentatorene.

    6. Ingen tvil om at du ser utrolig bra og det står det respekt av. Men det e faktisk mulig at ho e tynnere enn deg selvom hun veier nærmere 10kg mer, kroppsbygning har utrolig mye å si. Ellers vil jeg bare be deg la være å bry deg om taperne som er ute etter å rakke ned på deg og kroppen din, de blir kun utrolig tilfredstilte når du gang på gang dedikerer innlegg til noe de sa. At de sier du er feit rundt hoftene, valk på magen, stygge pupper osv.. sier de KUN fordi du viser at du bryr deg. De terger deg, provoserer deg å prøver å få deg til å forsvare deg selv så de kan le enda bedre. Hadde jeg vært deg så hadde jeg oversett de kommentarene, og med det mener jeg å ikke bry seg i det hele tatt.
      Du er ikke feit, du er ikke sykelig tynn, puppene dine er ikke stygge, DU er IKKE stygg. Det vet du jo.. Så hev deg over det å la de sitte der å tøffe seg bak tastaturet uten at de får noe respons, DET vil irritere vettet av dem 🙂

    7. Helt enig med Ida!! Om du ikke hadde brydd deg om kommenterarne hadde du heller ikke hatt noe behov for å skrive laaaange innlegg om det.. Godt tips; overse det, nå virker det som du prøver å forsvare deg. Om det du sier stemmer så hvorfor bry deg om noen kommentarer?

    8. Jeg synes det var utrolig dårlig gjort av henne å skrive slikt til deg. Du har utrolig fin kropp, noe jeg misunner deg. Jeg går til og fra skolen, tar ca. 20-30 minutter hver vei. Er dritsvett når jeg har kommet fram, spesielt til skolen. Til sammen går jeg en time hver dag. synes også du skal være fornøyd med kroppen din 🙂

    9. Jeg veier 95 og har en større mage en den du viste til 3 dager etter fødsel. Jeg har gått på medisiner som gjor at jeg gikk opp fra 55 kg til 80 på et år (er 166), og så nye runder med medisiner som gjør at jeg enda ikke går noe særlig ned.. Jeg har alltid tenkt på “nå skal jeg sulte meg”, når jeg ser bilder av deg.. For du er så flott! Men med min psykiske sykdom er det direkte skadeligere en om man skulle vært frisk psykisk.. Beundrer deg, og snart SKAL jeg begynne å trene siden jeg til og med har fått hund, og det går bedre med depresjonen.. Men mitt mål er 70 kg, trenger forøvrig ikke veie mer eller mindre en det så lenge det ikke er helseskadelig som nå. Men derimot ser jeg ikke ut som en 95 kg, da jeg har ganske tyne bein… Sett bort i fra lårene da nå.. Du er motivasjon 😉

    10. Jeg syntes du er tynn på en fin måte tråssalt til at du har født et barn ! å du skal være fornøyd med kroppen din! ser bare hvor mye jeg sliter med kroppen min for jeg er ikke tynn får å si det sånn. men du har en utrolig fin kropp å jeg skulle gjort alt for å kunne få den

    11. Lol, dette er latterlig. R er utrolig tynn og nydelig, du som skrev den er bare sjalu. Men du treng virkelig ikke skrive sånne kommentarer for det. Du er og blir så perfekt man kan bli R, er sjalu på dæ selv jeg. Og du er en utrolig god mor til N :)) Stå på 🙂

    12. Digger deg Rannveig!! Du er en jente med ben i nesa:) Pene deg.. folk som på død og liv må kommentere slik kan ikke ha mye spennende i livet sitt:P

    13. Jeg må bare kommentere. Liker bloggen din og synest du er ei flott jente, Rannveig. Men noen ganger setter jeg nesten maten i halsen av hva du får deg til å skrive.
      Du sier at du ikke vil skape hysteri, men hva er da dette? Det virker kanskje en smule hysterisk at en slank jente som deg med såpass god selvtillit (som du gir uttrykk for at du har i hvert fall) skriver et langt innlegg for å forsvare sin figur.
      Det må også sies som flere har sagt over meg her, at ja, det er faktisk fullt mulig at denne “Maria” er slankere enn deg selv om hun veier mer.
      Du skriver jo noen ganger opptil flere ganger i uka om hvor lite du bryr deg hva folk mener om deg. Kanskje du ikke er så selvsikker likevel, siden du har et så sterkt behov for å “forsvare” at du er slank. Det er i så fall synd.
      Ranveig, du er ei flott jente. Ikke la dette gå inn på deg! Hev deg over sånne kommentarer. Det er ikke verdt et halvt innlegg engang.

    14. ikke at æ har lest hele innlegget, men leste ka personen har skrevet til dæ og æ må flire. for det første så e du tynn og for det andre så har du jo faktisk gått gravid med et barn 🙂 itillegg så har æ jo sett dæ, og vet kordan du ser ut så æ må bare si rannveig: folk e bare sjalu 🙂

    15. For faen i helvette, først klager folk på at “du er så ufornøyd med deg selv, du er ikke feit, du er tynn!” eller “seriøst, skal du VIRKLIG ha silikon? du burde være fornøyd med deg selv slik osm du er!” OG når du først er virkelig fornøyd med hvordan du ser ut eller hvordan kroppen din ser ut så blir det bare negativt tatt i mot? Virklig folkens? Er det slik dere blogglesere vil framstå? Jeg syns du er utrolig vakker Rannveig, og jeg syns også at det er utrolig bra at du er fornøyd med deg selv, og som du sier- det har du ALL grunn til!

    16. Herregud for ei patetisk kjerring ass! “Åh så kul jeg er hvis jeg er tynnere enn Rannveig!” Er det en konkurranse liksom? Drit i hva hu og andre sier, noen ganger virker det som du lar ting gå veldig inn på deg. Skjønner jo det siden du har bodd i Vadsø for å si det sånn. Bare ikke la andre ødelegge lykken du har skapt deg der du er nå, det er ren SJALUSI og IKKE noe annet. Sutrete, misunnelige, egosentriske kvinnfolk er så kvalmt, enkelte jenter burde få diagnosen “for full av seg sjæl”. Jeg var 33 kg og er 171cm høy. Veldig nice å ligge på julaften med sonde i nesa og hjerte som en åttiåring som legen sa. Du er tynn, men ikke sykelig tynn for du har smal benbygning og siden du trener er mye muskler også.
      Værsågo jenter, bli så tynne som dere kan så skader dere kroppen så mye at før fylte 30 er du Quasimodo med osteoporose og hjerneskader. Dere mister alt dere har og kan få. Kampen ut av avhengigheten er så beinhard at du kanskje aldri kommer ut av den. Vit at det er kun dere selv som kommer til å like beinrangelet i speilet for gutta får brekninger av bein som stikker ut, men go for it, for det er jo såååå fiiiint lizzm <3 <3
      Fit is the new thin.

    17. Skjønner virkelig ikke att du gidd bry deg om slike kommentarer.
      Du vet jo selv att du er tynn , og jeg synes du er veldig tynn .. Men skjønner ikke hvorfor du gidd ” krangle ” med en annen om hvem som er tynnest , og skrive en lang avhandling for og forsvare att man er slankest. Alle har vel såpass selvinnsikt att dem vet om dem er tynn , overvektig eller feit. Så du vet jo selv att du er slank , og burde ha lite behov for og poengtere det 🙂

    18. Bare for å forsvare brede hofter: Da man blir gravid utvides hoftan “automatisk” fordi det skal jo faktisk en unge ut gjennom der. 🙂 Kvinnelig å lekkert.

    19. Timeglassfiguren din fikk du etter at du pressa ungen din ut. 🙂 Det er derfor hoftene dine ser “rare” ut også, iforhold til andre som ikke har pressa ut en unge. Men dette kommer til å skje med alle da…! 🙂

    20. haha, herregud.. det kan faktisk godt tenkes at hun jenta er tynnere enn deg.. uavhengig om hun veier 10 kg mer.. du skjønner nemlig det at muskler veier mer enn fett, så om hun trener mye og har mye muskler, så kan hun ha en minimal fettprosent og muskler OG likevel være tynnere enn deg. Kroppsbygning har også veldig mye å si. Videre er det så tåpelig å lage noen sak om dette, bare for å BEVISE at du er tynn. Ja, rannveig, du er tynn (det er ikke noe tvil om det), men kjære vene.. voks opp:)

    21. Hei du, det var jeg som skrev innlegget du har brukt masse tid på. Hvis du er 173 og veier 54 kilo så er du jo slank ingen tvil om det. Sier ikke du er feit. Men det ser ut som om hoftene dine er veldig store, med fett. Ser du ikke det selv på det bildet du har lagt ut bakfra? Min mening er bare at på bildene du bretter deg ut halvnaken på hele tiden så ser du ikke VELDIG tynn ut (som du stadig presiserer) Med så enorme pupper i tillegg så ser man ofte mye kraftigere ut enn man egentlig er. Så mulig bildene lyver..Det var ikke meningen og å kritisere deg for kroppen din egentlig. Ser det kom litt skjevt ut… Synes bare at du skriver veldig mye rart om kropp og bretter deg (for ) mye ut. Det har du kuttet bort i kommentaren over her ser jeg. Synes du er veldig pen med klær PÅ!!! (og det synes sikkert sønnen din og, når han blir eldre…) Og synes du burde ta bilder av deg selv som ikke gjør at vi trenger å diskutere de nakne hoftene dine i det hele tatt 🙂

    22. Du er fantastisk flott Rannveig, og burde da innse at denne kommentaren er helt på tryne. Jeg kan derfor ikke fatte og begripe hvorfor du må skrive et sånt innlegg med vekthistorien din og legge med de lettkledde bildene. Den som kommenterte det har vunnet, han/hun har skapt en reaskjon hos deg. Jeg synes du burde heve deg over det, det ingen nødvendighet og argumentere for noe så patetisk med bildene og energien din! Bruk den på noe annet!

    23. Hvorfor føler du at du må forsvare deg på denne måten? Alle kan da se at du er slank. Og om noen synes det ser ut som om du har fett på hoftene, hva så? Du vet jo selv hva som er der og ikke er der.

    24. Syns faktisk det er bra at du forsvarer deg og tar dette temaet opp, man trenger ikke la alt gå i glemmeboksen, bedre og få det ut liksom istede for og gå og irritere seg over noe som en unødvendig. stå på 😉 klem

    25. Du kan være like tynn som henne, selvom du veier mindre! hun kan ha mye mere muskler, større benbygning osv. du skjønner pointe 🙂

    26. Sjeldent veldig tynne jenter er formfulle samtidig, de hoftene er faktisk utrolig flotte! Ikke pent å være som en strek! Utrolig fin kropp du har:)

    27. Hu kan fint være veldig mye tynnere enn deg. Noe du tydeligvis ikke skjønner er det at muskler veier betydelig mer enn fett, og du har ikke et snev av veltrente muskler.

    28. Bla bla bla, visse folk ass… Æ syns du har fine forma æ 🙂 Syns du e nesten FOR tynn, og en ser jo at du har jo ikke mye fett på hoftan heller.
      Æ har åsså store hofta, men æ e no faen ikke feit av den grunn xD
      Latterlig..

    29. Jeg skjønner ikke hvorfor folk har det sykelige behovet for og sammenligne seg selv med andre, og påstå at de er bedre. Alle er unike og flotte på sin måte. Og om vedkommende som skrev det er tynnere enn deg, what so ever? Det gjør jo ikke Rannveig feit av den grunn. Så latterlig, herregud. Jeg syns du ser RÅFLOTT ut Rannveig. Ikke alle klarer og komme seg etter en graviditet og vektoppgang som det du har gjort. Kroppen din er slank, sunn og frisk – det er som er viktig. Det er ikke viktig hvem som er tynnest, for det har ingen betydning så lenge man er slank, og selv syns man ser bra ut! 🙂

    30. Hun kan faktisk se tynnere og smalere ut, for det kan være at hun har større og tyngre beinbygning. Men, huff så mye mennesker må syte, kommentere og klaaaage!!! Stå på 🙂

    31. Nei vet du hva! Jeg ble helt sjokka da jeg leste dette!
      Du er ei utrolig flott og fin jente, som har de rette former og som absolutt er tynn! 🙂 Og en utrolig nydelig sønn har du også født 🙂 Jeg ser virkelig frem til morgendagen hvor Unge Mødre endelig starter opp igjen og vi får titte litt på dere å bli kjent 🙂 Det blir bra. Ellers ønsker jeg deg en fin tirsdagskveld, Rannveig 🙂 Stå på jente! Klem 🙂

    32. Noen må bare finne noe å hakke ned på. Synes ikke du skal gi en slik kommentar to tanker engang jeg. Du er absolutt tynn, ikke sykelig tynn ikke veldig tynn, men likevel tynn. Jeg har samme høyde som deg og veier 8 kg mer og ser på meg selv som normal med litt ekstra “junk in the trunk” og er egentlig ganske komfortabel med det. Vær komfortabel med deg selv og vit at du ikke har noen ting å skamme deg over!

    33. Ler meg ihjel. Du skriver at det er feil og et tegn på dårlig selvtillitt å sammenligne seg med andre. RETT etterpå så sitter du å sammenligner bmi og alt med personen som kommenterte det der.
      Du er så morsom, ler meg skakk av hvor lite selvinnsikt og logikk du har i huet.

    34. Ikke bry deg om hva andre sier 🙂 Syns du hadde en pen kropp jeg! Gleder meg til å se deg på unge mødre :))

    35. Den kommentaren du her har forsvart deg mot skriver da vitterlig ikke at du er “tjukk og fæl”. Hun skriver “du er ikke VELDIG tynn”, for det er du jo ikke. Jeg har også sett at du har skrevet “jeg er jo så tynn nå” flere ganger i det siste, og jeg lurer på om du ikke har et litt rart syn på hva tynn egentlig er.
      Det er ingen som sier at du ikke er slank og fin, for det er du! Du har en veldig pen kropp, den er proporsjonal og veldig feminin. Men å være tynn innebærer å ha lav fettprosent, og ofte høy muskelprosent. Har man noe å ta i rundt hoftepartiet, da er man ikke tynn, man er formfull 🙂 Husk at fett veier mye mindre enn muskler, 1L muskler veier det samme som 4L fett. Kan være derfor hun som kommenterte veide 10kg mer enn deg.
      Men dette blir jo et spørsmål om definisjoner. Jeg ville bare poengtere at jeg tror du tolket kommentaren mye verre enn den var ment, for jeg leste bare konstateringer, og ikke drittkasting.

    36. Mye mulig at hun er både like tynn og kanskje også tynnere enn deg selv om hun veier ti kilo mer enn deg. Kanskje hun har tung beinbygning om stor muskelmasse, det kan ha mye vekt det. Men for all del, du har en fantastisk fin kropp, utrolig at det har vært en svær baby inni der for ett år siden!

    37. Jeg synes ikke du er tynn egentlig. Ikke ta dette vondt ment, jeg synes du ser veldig pen ut og har en fin kropp, men jeg synes ikke du ser så veldig tynn ut som du beskriver. Du ser mer ut til å være innenfor normalvekt, noe som er både bra og sunt for deg.
      Ikke ta deg nær av dumme kommentarer, du er sikkert ei grei jente, selv om jeg ikke leser bloggen din. Vær fornøyd med deg selv, og bare hev deg over det.

    38. åh det er så latterlig når folk begynner å sammenligne seg selv med andre. ofte driter de seg så jævelig ut å hehe. du har veldig bra kropp og du skal være stolt av den serlig etter 9 mnd med bebimage. er der selv nå så håper jeg også kan få tilbake kroppen min:) lykke til med ungemødre serien.

    39. Du ser flott ut! 🙂 og det er viktig og bra at du synes det selv også.
      Som mange andre millioner har sagt før meg.. “Alle er forskjellige”
      Alle har forskjellig kroppsbygning, muskelmasse, høyde og fasong.. Ting som kan vise på vekta.
      Regner ikke med at den personen som skrev kommentaren har stått ved siden av deg når hun skrev det.. kanskje hun til og med aldri har sett deg “live” heller… 😛
      Unødvendig. Det er helt sikkert bare for å gjøre deg dårligere, ho er vel egentlig sjalu da kanskje? 🙂
      Du har fått mange kommentarer på dette, men jeg måtte bare skrive en kommentar selv.. ble litt små provosert av kommentaren du fikk 😀 så kunne ikke la være.
      Lykke til videre med serien og mulige teite kommentarer! 🙂

    40. Du feit da eller!? Hva faen.. jenta som kommenterte må være ei sjalu merr :P..
      Må også bare får ut at du er et bra forbilde! Etter dette innlegget vil jeg si jeg nesten ser opp til deg! Du understreker grundig at du ikke mener unge jenter MÅ slanke seg, og du viser at du er stolt av kroppen din! (det har du selvfølgelig også GOD grunn til!)
      Digger deg :)))

    41. Så classy du er! Står å tar bilder hvor du er kledd som en tøs med sønn din sine leker i bakgrunnen. Du er et virkelig prakteksemplar.

    42. herregud… drit i alle de som alltid må rakke ned på andre og komme med dritt. Eneste grunnen er sjalusi 🙂 Det trøster jeg alltid meg selv om! Fuck off haters ! 🙂

    43. WOW hva folk kan si. Du har en utrolig fin kropp! OG du har født et barn, hev deg over det! Og vær stolt av kroppen din!

    44. du vet at kg veier mer enn fett ja? Dvs hun kan ha en mye “tynneere” kroopp enn deg, bare ekstra trent og fit.

    45. Om hun veier 64 og du 56 er seff du tynnere. Jeg er 170 og har en vekt på mellom 65 og 54 ! Klart man ser tynnere ut ti kilo mindre. Men det er jo ikke en konkurranse. Og jo må være lov å bry seg om vekta selv om man er mor .man må få lov og føle seg vel og ha litt overskudd i hverdagen. Har født barn. har alltid hatt en bra kropp. trener og har fått tilbake ca vekta min etter 2fødsel nå jobber jeg for sixpac. Hoftene er vanskligere men jeg vet jeg skal finne formen igjen. Stå på vær fornøyd med deg selv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg