Bort med alt,aaalt for småe bh’er for godt ! Giveaway ?

Hei igjen allesammen <3 Lilleskatt er i seng og mamma er nettop dratt, hun kom hit for å spise middag og med seg hadde hun sjokolade og lovehearts ! Tror hun leste tankene mine, for jeg har gått rundt i hele dag å hatt helt syyyykt lyst på sjokolade ! :-.D Not good.. men heldigvis er det noe jeg spiser veldig sjedens så da går det bra ! 

Selv om jeg egentlig er stuuupetrøtt. så tok jeg meg faktisk tid og energi til å sortere vekk alle mine alt for småe bh’er nå etter jeg hadde lagt Nathaniel i kveld ! Og det var ikke få ! Synes det er litt synd, for mange av de er brukt sånn… 1 gang, eller ingen gang, liksom :- p  Men men ! Ikke sjans til å få de på nå så da er det ikke noen hensikt å spare på dem :- D Tenkte kanskje å lage en giveaway siden flere har spurt meg personlig om de kan få bhene mine, heheheh 🙂 Synes hele greia er litt kul jeg, litt sånn symbolsk, haha ! :- D

Glemte desverre å ta før bilde av skapet mitt, det var virkeliiig overfylt av bher ! Hadde sinnsyyykt mange, faktisk(kastet endel og)  Men, etterbilde tok jeg, ble veldig fornøyd , nå ser det mye ryddigere og mere ordentlig ut, og ikke minst, jeg har bare bh’er som passer min nye størrelse. Hadde jo noen fra før av som passer meg nå også, siden jeg hadde like store pupper som jeg har nå, da jeg ammet Nathaniel. Eller, de er vel litt større nå da, helt annerledes enn ammepupper iallfall ! 😉

Altså, jeg har ikke bare 4 bher igjen, heheheh.. ligger mange under ! Paljettbhen i sølv er vel egentlig aaaalt for liten ,men den hadde jeg ikke hjerte til å pakke vekk :- D Den er så fiiin ! Får den på meg, men da sitter den som plassert oppå puppene, hahah.. ikke pent ! 

Og her er alle bhene jeg har pakket vekk ! 

Man ser bh’ene litt dårlig, men de fleste er i B-CUP, og noen i C-CUP om jeg ikke husker feil ! Er hvertfall mange skikkelig fiiine bher her , pakket de vekk med tungt hjerte altså ! 

Noen som vil ha giveaway ? :- D

 

45 kommentarer

Siste innlegg