Koser meg med min skjønne sønn !

I dag har egentlig bare vært en helt ekstremt slapp dag, er så sykt trøtt for tiden så kan sove egentlig så mye jeg vil ! Noe som ikke er bra i det heletatt, og resulterer i at jeg blir mye sliten, for man kan jo ikke sove hele dagen ! Ellers har jeg bare styrt i leiligheta, hatt besøk av mamma, og ellers bare koset meg med min skjønne, vakre, nydelige sønn , som jeg elsker over alt her i verden , langt, langt laaangt forran både sol og sminke ! 

Ellers er det faktisk ikke så mye å si ! Ungen sover søtt og alt er bare velstand ! Akkurat nå sitter jeg godt planta i sofaen og spiser IS og ser på Unge Mødre DK ! Nammi nam ! Mamma var jo her i går å så på premieren av Unge Mødre med meg i går, da sa hun at hun skulle ta med snacks, så da tenkte jeg jo med engang, potetgull, sjokolade og slikt… men nei, hun haddde med seg ost, olivener ( fra helvette, fyyyfaen som de lukta, trodde virkelig jeg skulle spy!) salte kjeks, gåseleverpostei, og Cava. Og Tress , heldigvis ! For tress isen var det eneste av de tingene jeg ville ha, så hun endte opp med å spise alt det der alene 😀 Hahahha, søøte mammaen min ! 

Hun var jo og på TV i går så ! Hvor hun flere ganger sier ” du kan jo ikke spise pizza hver dag Rannveig” Hahahah, vi flirte godt begge to når vi så på det ! Hun sier ikke dette fordi jeg nødvendigvis spiste pizza hver dag, men fordi jeg ikke var så fryktelig glad eller flink til å lage mat ! Noe sikkert de fleste skjønte etter gårsdagens episoder av meg i Unge Mødre ! Viktig å huske på at det jo er ett år siden dette ble filmet, og hvor mye vokser man vel ikke på et helt år ? Jeg har i alle fall vokst MYE! Ikke det at jeg angrer på noe jeg har sagt i Unge Mødre, det gjør jeg ikke. Men jeg har både lært meg å lage mat, bodd for meg selv i masse masse måneder, og blitt mere voksen ! 

Men jeg trenger ikke unnskylde meg for noen, føler jeg ! Jeg er meg og du er deg, sant ? Hva med å bare respektere det, eller hva ? 

Nå skal jeg bare slappe av videre ! Vi blogges nok snart ! Smask smask til alle mine fantastisskee lesere ! Dere er super ! 

27 kommentarer
    1. Synes de e sick dårlig gjort å dømme folk man kj kjenne ette en episode av unge mødre… Å hærregud, te å me klikke folk fordi du kler ungen din i rosa lixm.. Bedre å ha litt sansen for stil åssån, enn å vær kjedelig når de gjelde sånt.. Æ digge dæ, skjønne kj ka folk har i mot dæ.. E nå normalt å ta sol å smink sæ når man e nitten.. Som du sei, e bedre å sjå velstelt ut enn å vær ei kjedelig gammal mor.. You goo girl 🙂

    2. håper ikke du tar deg nær av alle drittkommentarene. Men det virker som du har en grei holdning til det hele, og klarer å heve deg over det. Det er bra, stå på!

    3. Tar den kommentarn hær korr du kanskje får læst den. Æ har føllt bloggen din litt fra du blei gravid å sånn, å ut i fra bloggen fræmstår du ikke såm den skarpeste kniven i skoffa. Men du sikkert ei kjæmpe go mor å om du nu bruke litt tid på utseende ditt så jør ikke d nåkka, førr æ trur du e ei fantastisk mor te ongen din uansett om du e brun eller ikke. Å æ syns virkeli ikke nån førtjæne så mye dritt såm d du får på dagli basis, men status har sine ulempa. Stå på, å ikke la andre rive dæ ne! 🙂

    4. Du e nydelig, å syns du virka som ei bra mor. Det e så unødvendig alle di frekke kommentaran, å så sykt teit!
      Stå på me blogginga, å gleda mæ te å se dæ på tven framover. Sønn din e nydelig! 🙂

    5. Har fulgt bloggen din siden du var gravid, og synes du er utrolig inspirerende! Du har en fantastisk flott sønn, som ser ut til å ha det utrolig bra med deg som mamma, i tillegg til at du klarer å se så bra ut! Jeg er opptatt av utseende selv, men kanskje ikke like mye som deg, likevel ser jeg på deg som en stor inspirasjon, og håper at den dagen jeg får en unge, selv klarer å tenke litt på meg selv også 🙂 stå på og vær deg selv, det er det bare du som klarer 😀
      Klem fra fast leser som er ufattelig dårlig på å komentere! 🙂

    6. Bloggen din blir ødelagt av ditt KJEMPEFOKUS på puppene dine. Kvalmt. MÅ du klemme de opp og la det være det viktigste for deg? Du kan være så skarp eller uskarp i hue du vil for meg, men puppefokuset ditt er fullstendig lættis og barnslig. 19…..

    7. Shiitt du er fin as 😉 , er jeg nødt til
      å begynne å se på alenemødre å selv om det er litt gay… og ikke bry deg om alle skrullene som slenger dritt.. dem er bare sjalu for at du er digg 😉

    8. Flott at noen tør og blogge om seg selv syns det er patetisk av disse idiotene som må fortelle alle oss andre hva og hvordan en skal oppføre seg, stå på og ikke bry deg om disse amøbene.

    9. Synes du har en artig og fin blogg. Skjønner ikke hvorfor folk skal klage på bilder med litt hud og kløft. Gøy å følge med deg, eneste grunnen til å se programmet er jo deg 😀

    10. Dette er første gang jeg kommenterer på en blogg, mn jeg vil bare få si at vi er mange som synes du er kjempe tøff!! stå på å vær deg sjøl 🙂

    11. tok silikon like etter deg. tar tid før puppene får en naturlig form. så dere som kommenterer dritt som at hun må slutte å presse frem puppa, så er det faktisk ikke noe man trenger å gjøre. sånn står de nemlig så kort tid etter en operasjon 😉 de som kommenterer dritt er vel folk som må presse puppene frem for å vise seg. 🙂 å skjønner godt at du vil vise frem de nye puppene. alltid stas med nye ting 🙂 kjempe stolt av mine egene : D

    12. Anbefaler deg å gå med sportsbhen du fikk på operasjonsdagen så lenge du kan. Jeg begynte med vanlig bh alt for tidlig og det angrer jeg på den dag i dag. Jeg tipper de er like strøkne og sprettne i en sportsbh også:)

    13. Silikon? hun sa jo på tv at hun ikke hadde tatt silokon da,men at folk trudde hun hadde gjort det siden dem var så store.hun begrunnet størrelsen med at hun hadde fått barn, det var noe av det første som kom ut av munnen hennes ved første sending..så hvor kommer det fra at hun har silikon? bare spør jeg….

    14. Haha du anonym 18:24.. Unge mødre ble spilt inn for lenge siden, og mye kan skje på de månedene og rannveig har tatt silikon 😉

    15. ehh.. burde ikke folk følge litt med før de kommenterer? står jo på bloggen når hun tok silikon. å ser vel at ungen er eldre nå enn på innspillingen av um ? ! derfor folk er så alt for sjappe med små spydige kommentarer. de vet jo ingenting

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg