Jeg har begynt å jobbe som trenings instruktør !

Se allesammen,jeg har begynt å jobbe som treningsinstruktør ! 

Hehheheheheheh.. neida ! Tullaa ! Har nok ikke det , men kunne godt tenkt meg til det i framtiden, tenk å kunne få penger for å trene da  ! Foreløpig kan jeg ikke trene selv engang, fordi man ikke skal trene før etter 8 uker etter brystoperasjonen er gått. Som vil si at jeg ikke kan trene før i midten av Februar engang ! Synes det er litt kjipt , for merker jo at ting er blitt slappere nå som JEG er slappere, hahah ! Ikke det at jeg skal klage, er fortsatt temmelig fornøyd med figuren for å si det sånn :- D 

Gleder meg myye til å stramme opp igjen, skal bli diiigg ! Tror forresten jeg skal bytte til SPENST da, fordi der har de barnevakt noe som er ganske greit for meg som er småbarnsmamma !

Når begynte DU å trene igjen etter brystoperasjon ? :- ) 

19 kommentarer
    1. Hahaha “ta å rødd”… Da må jeg bare få si en ting: Det er bare en idiot som lar seg irritere over rot – et geni har lært seg å overse det!!! God helg Rannveig – klem.

    2. Har ingen erfaring med brystopprasjon men du burde nok vente med å trene til det har gått tiden, så ingenting skjer 🙂
      God helg! Kunne du hatt noen videoer?

    3. Stå på videre og fortsett å heve deg over drittslengingen! Som Linni sier: Det gjør ikke noe å være opptatt av utseende så lenge man har de viktige verdiene på plass! Lykke til videre smask :*

    4. Kjempe lurt å ta det rolig i starten, og bruke god sportsbh, spesielt ved jogging. Jo strammere, jo bedre:) sjøl har æ hadd litt “smerter” i ene puppen ved trening..ta det rolig og kjenn godt etter 🙂 Katrine

    5. jeg lurte på om u bruker vanlig bh? når jeg tok silikon kunne jeg ikke bruke bh med spiler før etter 6mnd. ellers kan puppene bli harde,ujevne og arrene stygge:))

    6. Fornebuklinikken anbefaler å vente med lett trening som spinning etc i 4 uker og mer belastende trening som feks vekter og løping i ca 6 uker. Bruk en god sports-BH når du trener, og hold deg unna spiler og push up-effekt de første 6 mnd!!! God bedring og lykke til 🙂

    7. Hei, jeg opererte meg januar for to år siden og klarte ikke å vente mer enn ti dager etter operasjonen jeg…dette fordi jeg hadde trent meg godt opp i forkant for å endelig få den kroppen som JEG føler meg vel i og da ville jeg ikke risikere at puppene var flotte og magen slapp…;) MEN det er selvfølgelig veldig individuelt og man måå være forsiktig og ta det seriøst dersom man kjenner smerter.
      Jeg brukte to sportsbher oppå hverandre og trente kun rumpe og lår de fem første ukene og satt en del på spinningsykkel for da får puppene hvile men man forbrenner mye kalorier 🙂
      Jeg mener at det å trene lett og fornuftig etter en slik operasjon bare er bra for da får man god blodsirkulasjon og arrene leges fortere!
      Lykke til, men husk å ikke trene overkroppen i begynnelsen.

    8. Opererte meg i juni 12, fikk beskjed om å vente 6 uker. Prøvde etter 6 uker, men det var ekstremt vondt. Mulig fordi jeg la inn endel, under muskel. Først etter 9-10 uker klarte jeg så vidt.. Jævla kjett for elsker trening,, kroppen forfaller fort :p hvor mye la du inn?
      Du er flott, fortsett med innstillingen din !:)

    9. Jeg tok silikon i 09. Begynte å trene etter 6-7 uker. Håper virkelig du bruker sportsbh eller noe lignende nå de 6 første mnd. Eller så kan puppene dine bli skjeve og arrene stygge.
      Husk at når du kan begynne å trene igjen, er det veldig viktig at du trener bryst jevnlig, for å holde musklaturen i brystene.
      Lykke til videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg