Ny uke, nye muligheter !

Hei igjen alle fantastisk søte og supre lesere ! ♥ 

I helgen har jeg faktisk ikke gjort en dritt, for å være helt ærlig. Har for en gangs skyld hatt en hel helg med barnefri, og Nathaniel var hos bestemoren sin og koste seg imens. Mamma er den eneste jeg stoler nok på til å ha han så lenge, hehe.. hun er jo tross alt den nærmeste personen i livet hans etter meg ! Så de koset seg nok masse ja.

Imens har jeg bare vært hjemme og… hold dere fast, SOVET. Jepp, jeg har bare sovet. Så å si. Var litt digg da, men har jo egentlig nok med ting jeg egentlig skulle ha gjort !! Får ta det ved senrere anledninger da, energien er nemlig helt på bunn for tiden. Men jeg prøver, heheh..

Denne uka blir ganske så hektisk, har mye jeg skal gjøre og fikse med diverse advokatgreier osv, og på torsdags morgen reiser vi til Oslo ! Noe vi gleder oss massetil, blir kjempe koselig ! Skal noe hemmelig, og skal møte masse kjentfolk , så får nok å henge fingrene i iallefall :- D Sånn vi liker det, koselig!  Og så blir det visst en sverigetur på oss mens vi er i Oslo ! Road trip , haha ! 😀

Uuuuansett… i dag skal jeg hente min NYE ROSA PC ! Ååååh, som jeg gleder meg. Skal bli så ufattelig digg og virkelig på tide siden det for alvor har begynt å spøke for min nåværende dritt skole-pc, den synger på sitt aller siste værs og slår seg selv av når den føler for det. Den skal rett i søpla etter alt av bilder og diverse er overført ! Gleder meg !!! Så blir det vel pakkings utover ettermiddagen , er tross alt mye som må planlegges når man skal ut å reise med småbarn aleine. Been there, done that ! Vet ikke helt om jeg burde ha Nathaniel i min babybjørn bæresele, noen som har tips ? Er det best med den eller best å bare bære han vanlig ? Var et mareritt å reise aleine med han i sommer, men da hadde jeg jo kjempe mye bagasje og… og i tilegg var han mye mindre ( vanskeligere å holde)  ! 


Her er bilde fra da Nathaniel og jeg var i Oslo i sommer ! Se så skjønn ♥ 

Ha en fantastisk fin dag alle søte lesere, det skal jeg ha ! Blogges :- * 

21 kommentarer
    1. Kos deg med ny pc!! Alltid stas med nye elektriske duppedingser og spessielt når de er rosa:)
      Babybjørn bære selen bruker å funke det:) Eller så kan du skaffe deg en sånn som du har på fyggen, nesten som en sekk. Da sitter han høyt og stabilt, samtidig som han får mye å se på:)

    2. Jeg hadde babybjørn bæresele, og den var Max ni kilo. Men kan jo hende det er forskjellige typer?!

    3. Vi var nettopp i nord Norge og brukte babybjørn selen. D gikk akuratt, Max kg er 11kg og nå veier han 10! Og vår erfaring er at jo mindre barna er jo lettere er d å reise med dem på fly;) Mini her er 10mnd nå og var ett mareritt å fly med. Skulle ikke sitte i ro

    4. Jeg&Lille har reist maaaasse med fly. Kjøpte butterfly bæresela,da jeg syntes babybjørn(den originale) sin var vond til skuldrene mine:-) hadde med litt leker og bøker også… Skal også være små triller på flyplassene du kan bruke:-) blir det kjedelig for lille gutten din på flyet kan dere gå litt i midtgangen:-) Godtur:-)

    5. Babybjørn er virkelig ikke bra for barna, spesielt for gutter! Så ville ikke brukt den på flyplassen..

    6. Jeg reiste fra Tromsø til Oslo da min sønn var ett år og det var et mareritt! Det var vanskelig å få med seg alt og jeg var kjempestressa, i tillegg ville han ikke sitte i ro på flyet. Blæh.. Men er det ikke slik at man får trille helt til flyet når man har små barn? Har vært borti det tidligere. Er usikker på om man må ha med egen vogn/trille, eller om man får låne på flyplassen. I såfall kan lillemann bare sitte i vogna hele tiden, så slipper du å frykte at han skal stikke av mens du ordner med bagasje o.l.

    7. Dem har jo som regel sånne vogne eller trille på flyplassen du kan låne etter at du har levert fra dæ din.. æ hadde nok valgt det i stede for bæresele 🙂 men jo e jo min jenta veldig aktiv, så ho hadde nok hata bæresela.. åsså e det vell Max 12kg på baby b? e i allefall d på min 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg