Koselige dager !

Hei alle søtisser <3 

De siste dagene har vært veldig koselig ! I går dro jeg å møtte to koselige mammaer som er bosatt her i Oslo området, var utrolig gøy ! Nathaniel var i hundre, haha.


Og endelig kjøpt meg litt ny sminike ! Ysl <3 

Var også på hele tre visninger, faktisk ! En her i Oslo, rett ved Oslo City faktisk, og en litt utenfor Lillestrøm. Den første og den siste var kjempefin ! Den siste lå kjempelangt unna, så det er jo litt dumt for meg som ikke har lappen.. blir nok desverre uaktuelt !

Ellers har jeg bare slappet av ! Ryddet og vasket hele leiligheten her i dag, og kosa masse med lille gullungen min ! Om litt over en time skal vi på ny visning, på St.Hans haugen, noe jeg gleder meg veldig til ! Må nesten ha leilighet fiksa før jeg reiser hjem imorgen, slik at jeg vet vi har et sted å bo. Men det fikser seg nok i dag ! Vet ikke om jeg har nevnt det, men vi flytter ned hit allerede i slutten av mnd. 

Blir veldig koselig ! Nå sitter vi bare å slapper av i soffan og Nathaniel lurer. Skal avslutte nå å spise ostesmørdbrød, haha ! Har fått så syykt dilla på det i dette svangerskapet.. haha, det og appelsiner, og så har jeg helt sinnsykt lyst på sjokomelk hele tiden! 

Har masse flere bilder å vise dere som jeg ikke har tid til å legge ut nå ! Bloggees :- * Smask ! 

13 kommentarer
    1. Hei Rannveig, og gratulerer som kommende tobarnsmor! 🙂 Hvordan er du i formen? Har ikke lest bloggen din så lenge og blogg.no er så vanskelig å “bla i”, så derfor spør jeg og så får du heller velge om du orker å svare. 🙂 Er du ferdig på skolen? Ble selv mor i en alder av 15 år og er idag 20 år (blir 21 i år) og studerer 2.året på sykepleien og er ferdig sykepleier til neste år. Unge mødre klarer seg stort sett alltid!! 🙂

    2. Vi bodde mellom Oslo og Lillestrøm, på en plass som hete lørenskog. Der hadde man alt av butikker rett i nærheten, samtidig som det var 20 min med buss eller tog til byen som man sku dit 🙂 Hadde bil, men brukte den sjeldent. Var billigere og ofte raskere å ta bussen uansett, med tanke på bilkø, bompenger osv. Syns det va mye bedre enn å bo midt i byen kor det bare va masse folk og stress overalt. Så hadde man natur og masse lekeplasser i nærheten.

    3. Kan du fortelle litt om du er sammen med barnefaren til barn nr.2? Å er det pågrun av han du flytter?

    4. Jeg også har sykt dilla på sjokomelk i dette svangerskapet, i det svangerskapet jeg mistet var det lakris ;p

    5. Æsj,for et møkkete bord! Og,du.. Ikke skyld på at “barn søler og gjør det møkkete”.. Har selv en sønn på 1 år,og her er det rent!

    6. Gratulerer med snaaart ny baby! 🙂 Det var koselig.
      Bli sikkert 100ganger mer travelt nå, men dette klarer du.
      Får du klar vitnemålet innen et par år og gullungene er i barnehagen, står utdanning/jobb bare å venter på deg!
      Lykke til videre 🙂

    7. DET va nu å nåt å si at det e møkkete bor? definer møkkete bord 😛 ærli talt du har lite å klage etter

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg