Milepæler i svangerskapet + magebilder !

Skulle egentlig vært til jordmoren i dag, på svangerskapskontroll, men ringte å fikk utsatt timen siden jeg er utrolig kvalm og sliten i dag ! Så ble hjemmedag på ho mor 🙂 Og siden jeg har ekstremt lite å blogge om, så tenkte jeg at jeg kunne legge ut milepælene i svangerskapet ! Kjenner jeg begynner å glede meg litt når jeg ser på sånt her, hehe 😀 Er jo så mye herlig som skjer framover, snart kan jeg nok begynne å kjenne spark tenker jeg ! Kjente spark allerede i uke 14 forrige gang( kjentes jo såklart ikke ut som spark da) og de sier jo at man kan begynne å kjenne det tidligere med nr.2. Så blir spennende å se 🙂 Forrige gang gikk jeg å ventet på magen, og vel.. kan vel trygt si at den har jeg allerede hatt en stund ! Den kom myyye tidligere og mye tydeligere enn forrige gang ! Legger med litt magebilder for å sammenligne nederst i innlegget !

 


Hva synes dere ? Fikk du også tidligere mage med nr.2 ? 🙂 

22 kommentarer

Siste innlegg