Diiiigg kveldsmat og tidlig kveld !

I dag blir det nok meget tidlig kveld, har ikke sovet noe på dagen i dag så er helt utslitt ! Etter at jeg ble gravid er jeg nesten bare nødt til å sove litt mens Nathaniel er i barnehagen, i tilegg til de 8-9 timene jeg sover om natta, ellers blir jeg helt sinnsykt trøtt. Kan ikke huske å ha vært så sliten forrige gang altså ! Men jaaja… går vel over, det håper jeg virkelig ! 

Laga meg skikkelig diigg kveldsmat ! Brødskive med ost med kaviar og majones, hahahah 😀 Har helt dilla på ost med kaviar og majones !  Jeg er bare lykkelig for at det ikke er makrell i tomat jeg har dilla på, slik jeg hadde forrige gang ! ÆSJ..  

Håper dere får en fin kveld videre og en fantastisk helg ! Det skal vi ha, tror kanskje jeg og Nathaniel skal ta oss en bytur imorgen :- D 

Natti natt , blogges :- * 

15 kommentarer

Siste innlegg